SME

Projekt Voľba 2002 má podporiť účasť voličov

Bratislava 30. júla (TASR) - Zmeniť v ľuďoch negatívne vnímanie volieb a podporiť účasť voličov na nadchádzajúcich parlamentných voľbách je hlavnou ...

Bratislava 30. júla (TASR) - Zmeniť v ľuďoch negatívne vnímanie volieb a podporiť účasť voličov na nadchádzajúcich parlamentných voľbách je hlavnou náplňou projektu Voľba 2002. Kampaň, ktorú organizuje Mediálny inštitút a Juraj Vaculík Creative Studio, začne 1. augusta.

Podľa riaditeľa Mediálneho inštitútu Andreja Zmečeka, ktorý dnes informoval novinárov v Bratislave, majú spoty divákov nielen motivovať k účasti na voľbách a zmeniť ich apatický postoj, ale aj zaskočiť vtipnou realizáciou. Ďalším zámerom kampane je dosiahnuť 80 percentnú účasť na voľbách a podporiť pozitívne emócie voličov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Krátke filmy Hádka a Krčma približujú situácie z civilného života, humorným, odľahčeným a úsmevným spôsobom. Spot Hádka zachytáva spor šepkajúceho manželského páru, druhý spot zobrazuje náladu v krčme.

Kampaň mimovládnych organizácií je občianska, apolitická aktivita, ktorá nie je platená žiadnou politickou stranou či vládnou organizáciou. Neobsahuje žiadne politické apely, ani nevyzýva na podporu akejkoľvek politickej strany. Voľby prezentuje ako občiansku udalosť, ktorá má v našej spoločnosti miesto každé štyri roky. Ďalšou časťou kampane bude aj tretí spot Tvoj hlas rozhodne, ktorý však bude odvysielaný až krátko pred začiatkom volieb - 1. septembra.

Projekt Voľba 2002, ktorý má dve časti Nie je nám to jedno a Šetrite si svoj hlas na september, sa uskutočňuje za podpory medzinárodných nadácií Freedomhouse, Nadácia otvorenej spoločnosti a German Marshall Fund of the US.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 442
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 285
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 557
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 528
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 874
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 558
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 367
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 143
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu