Sereď 1. augusta (TASR) - Najmladší politický subjekt na Slovensku, Hnutie za demokraciu (HZD), začal dnes v Seredi za účasti približne tisíc občanov predvolebnú kampaň, ktorá potrvá do 18. septembra.
Volebný autobus hnutia bude sprevádzať hudobná skupina Senzus, hoci ako TASR potvrdil volebný manažér HZD Martin Sarvaš, o spoluprácu prejavili záujem viacerí speváci. Spresnil, že k Senzusu sa vždy pridajú v jednotlivých obciach a mestách miestni umelci. Prekvapením bude dialóg predsedu HZD Ivana Gašparoviča so "všetkými" svojimi politickými oponentmi.
Podľa Sarvaša odhadované náklady na kampaň, vrátane inzercie v regionálnych médiách a obmedzeného počtu billboardov, predstavujú asi osem miliónov korún. Spomínané turné autobusu, v ktorom sú zahrnuté aj náklady na honoráre, ubytovanie, občerstvenie pre voličov, darčekové predmety či tlačoviny, bude stáť okolo dvoch miliónov korún. Sarvaš potvrdil, že Gašparovič sa na mítingoch predstaví aj v úlohe hlavného kuchára, na ktorých bude rozdávať "predvolebný" guláš a halušky.