SME

Most-Híd plánuje minúť na kampaň do 800-tisíc eur

Strana zafinancuje kampaň z vlastných zdrojov, požičiavať si nebude.

BRATISLAVA. Strana Most-Híd plánuje minúť na predvolebnú kampaň do 800.000 eur. Zafinancuje ju z vlastných zdrojov, požičiavať si nebude. "Musíme sa vmestiť do toho, koľko máme," povedal pre TASR šéf kampane László Solymos.

Očakáva, že kampaň bude veľmi intenzívna a fyzicky aj psychicky náročná. "Vzhľadom k tomu, že kampaň je v zime, nebudú sa dať robiť veľké akcie vonku, sme nútení ísť do kulturákov a ak sa chceme stretnúť s čo najväčším počtom občanov, budeme musieť urobiť oveľa viac menších akcií," vysvetlil.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Solymos pripomenul, že do Troch kráľov strana nebude vyvíjať žiadne predvolebné aktivity. S kampaňou začne až potom. Bude programovo orientovaná a nebude útočná. "Bude pozitívna ako pred minulými voľbami. Malo to úspech, tak v tom chceme pokračovať," poznamenal. Most-Híd neplánuje v kampani útočiť na svojich politických oponentov, no v prípade útokov z ich strany budú bugárovci reagovať.

Strana sa bude o priazeň voličov vo voľbách, ktoré sa uskutočnia 10. marca, uchádzať s programom s názvom "Len zodpovedne". Cieľom bugárovcov je zodpovedná politika, aj hospodárska, ďalej proeurópska politika a spolupráca väčšinového národa a menšín. Strana bude usilovať o zachovanie pracovných miest a tvorbu nových pracovných príležitostí, a tiež o podporu malého a stredného podnikania. Most-Híd chce tiež osobitne posúdiť sociálne dávky.

SkryťVypnúť reklamu

Zasadzovať sa mieni aj o transparentnejšie a účelné využitie finančných prostriedkov, zodpovedné nakladanie s peniazmi daňových poplatníkov či stabilitu eurozóny a lepší výber daní. V oblasti práva chcú bugárovci bojovať za väčšiu vymožiteľnosť práva. V oblasti menšín mienia riešiť napríklad financovanie menšinovej kultúry.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 593
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 322
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 136
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 346
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 889
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 876
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 381
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu