SME

Zoznam vybraných predvolebných iniciatív MVO

Šetrite si svoj hlas na september (Mediálny inštitút a Juraj Vaculík - Creative Studio) - projekt s mediálnym pôsobením na celom Slovensku najmä cez billboardy a televízne šoty. Základné posolstvo: „Šetrite si svoj hlas na september, lebo v septembri ...

Šetrite si svoj hlas na september (Mediálny inštitút a Juraj Vaculík - Creative Studio) - projekt s mediálnym pôsobením na celom Slovensku najmä cez billboardy a televízne šoty. Základné posolstvo: „Šetrite si svoj hlas na september, lebo v septembri váš hlas rozhodne.“

Nie je nám to jedno (Hlava 98 a Občianske OKO) - cieľom je motivovať ľudí, aby išli voliť. Projekt odštartovala rovnomenná výzva v médiách. Iniciatívu NIEJENÁMTOJEDNO možno podporiť odtlačkom prsta na podpisový hárok. Súčasťou kampane sú okrem iného billboardy, televízne a rozhlasové šoty, tričká, a inzercia v tlači.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Rock volieb ‘02 (Nadácia Pontis) - cieľom je prispieť k zvýšeniu volebnej účasti mladých ľudí, najmä z radov 300-tisíc prvovoličov. Heslo kampane: „Ak nevolíš, nesťažuj sa!“ Jej súčasťou sú miestne podujatia, autobus putujúci po hudobných koncertoch - tzv. Bus Tour, internetová kampaň, reklamné šoty v lokálnych televíziách a kinách.

Všetky tri projekty sú súčasťou kampane VOĽBA 2002, ktorú robí Mediálny inštitút v spolupráci s Juraj Vaculík - Creative Studio.

Nevyberaj úsmev (Inštitút pre občianske vzdelávanie) - cieľom je osloviť najmä prvo- a druhovoličov cez internet. Na webovej stránke prezentuje činnosť politikov od roku 1994 po súčasnosť. V spolupráci s Rock volieb ‘02 sú rozširované letáky. Pre stredné a vysoké školy sa pripravuje CD.

SkryťVypnúť reklamu

My rozhodneme (Inštitút pre verejné otázky) - publikácia je zmesou odpovedí 333 ľudí z rôznych sfér života na dve otázky - Prečo pôjdem voliť? Čo je pre mňa dôležité pri mojom rozhodovaní? Jej súčasťou je tiež historický prehľad volieb na Slovensku. (joč)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 742
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 901
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 357
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 304
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 143
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 837
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 2 798
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 451
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu