Pavlík z 99 percent zarábal na Pente

Pavlíkova PR agentúra Media One pomáhala Pente s mediálnym imidžom.

Pavol Pavlík.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Jeden z lídrov strany 99 percent Pavol Pavlík zarábal na finančnej skupine Penta. Jeho PR agentúra Media One pomáhala Pente s mediálnym imidžom.

Cez kauzu Gorila a túto finančnú skupinu si pritom strana 99 percent robí kampaň. Informuje o tom denník Hospodárske noviny (HN).

Informáciu priniesol už na začiatku februára denník SME. Pavlík pre SME povedal, že pre finančnú skupinu pracoval v rokoch 2003 a 2004, a to len niekoľko mesiacov.

"V biznise ide o zaujímavú firmu, ktorá reálne podniká a má mnohé aktivity," povedal o Pente Pavlík.

Proti Pente budú protestovať

Strana 99 percent chystá na sobotu protest pred sídlom Penty, lebo nechce "mlčky tolerovať, ako jedno percento vyvolencov beztrestne rozkráda našu krajinu".

Na pochode proti Pente sa má podľa HN zúčastniť aj Pavlík. Jeho strana v tom rozpor nevidí.

"Tento obchodný vzťah sa dávno skončil a spájať ho s kandidatúrou Pavlíka, považujeme za rovnakú hlúposť ako sa pýtať pekára, ktorý vstúpil do politiky, či predal chlieb nejakej gorile," reagovala hovorkyňa 99 percent Michaela Salajová.

Pavlík tvrdí, že pre Pentu mediálne školil "niekoho z manažmentu". Osobu si nepamätá, ani koľko dostal. Informácie o tom neposkytol ani hovorca Penty Martin Danko.

Bývalá moderátorka Silvia Kušnírová, ktorá podniká v oblasti mediálnych tréningov, pre denník uviedla, že pri špičkových manažéroch zvyknú trvať jeden až dva dni, cena kurzu sa v súčasnosti pohybuje od 3000 do 7000 eur.

Referencie aj na webe

Agentúra Media One si podľa HN na svojej webovej stránke ešte do utorka uvádzala ako klientov spoločnosti Penta Investments a Mirakl.

Firma Mirakl vlastní sieť lekární Dr. Max, ktorá tiež patrí do portfólia Penty.

"Na webe ich máme uvedených medzi referenciami, lebo sme si to cenili," komentoval Pavlík. Tvrdí, že pre Pentu pracoval pred rokmi a asi iba tri mesiace.

Po tom, čo sa Hospodárske noviny začali o Media One zaujímať, ich internetová stránka bola nedostupná.

Penta podrobnosti o spolupráci s Media One poskytnúť nevedela s vysvetlením, že v minulosti si najímala viaceré reklamné a PR agentúry.

"Pracovali pre poisťovňu Dôvera, informáciu o finančnom plnení neviem poskytnúť," cituje hovorcu Penty denník.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Domov

Inzercia - Tlačové správy

  1. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  4. Dva rekordy na druhý pokus
  5. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  3. Company´s autumn in the High Tatras
  4. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. Dva rekordy na druhý pokus
  8. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  9. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  10. Virtuálne sídlo v Bratislave
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 923
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 994
  3. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 11 583
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 759
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 453
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 611
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 401
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 7 593
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 836
  10. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 6 677

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bývalý redaktor STV: Neveril som, že takým správam môžu ľudia veriť

Téma manipulácie v médiách je podľa Jozefa Brezovského aktuálna.

DOMOV

Lučanský chváli sponzora Smeru. Blysol sa aj pri Kočnerovi

Slobodník vstúpil do Smeru po odchode z polície v roku 2010.

Dobré ráno

Dobré ráno: Zúri v Smere občianska vojna?

Hovorí sa o napätí medzi premiérom a šéfom strany Smer.

Neprehliadnite tiež

Sólymos je rozhodnutý na Slovensku zaviesť zálohovanie PET fliaš

Väčšina Slovákov podporuje zavedenie zálohovania plastových fliaš a plechoviek.

Eurokomisia podľa Zimenovej z SaS potvrdila krízu v slovenskom školstve

Miera predčasného ukončovania povinnej školskej dochádzky sa na Slovensku zvyšuje.

Advokát Pala: V slušnej krajine nemajú zmenky čo robiť

Radovan Pala navrhuje, aby štát obmedzil zmenky a nariadil ich register.

Čím sa Slováci líšia od Čechov? Sme si stále blízki

Desať správ, ktoré zaujali cudzincov.

Dobré ráno

Dobré ráno: Zúri v Smere občianska vojna?

Hovorí sa o napätí medzi premiérom a šéfom strany Smer.