AKTUALIZOVANÉ V SOBOTU 10:19

Reklamu v televízii chce väčšina strán

Politické strany nakúpia pre svoje klipy čas vo vysielaní za desaťtisíce eur.

Program na najbližšie časy.(Zdroj: SME – VLADIMÍR ŠIMÍČEK)

BRATISLAVA. Najmä na charizmu svojich predsedov stavia politické strany v predvolebných televíznych kampaniach. Prekvapenia zrejme nechystajú.

Šéf volebného štábu Smeru Marek Maďarič povedal, že nositeľom posolstva v klipe, ktorý dajú do televízií ako prví, bude predseda Robert Fico. Pôjde vraj o veľmi podobné heslo, aké majú na bilbordoch – Ľudia si zaslúžia istoty – ale „trošku mobilizačnejšie“.

Hlavným posolstvom klipov SDKÚ bude, prečo je dobré ísť voliť práve ju. „V odkaze Mikuláša Dzurindu bude hlavný dôraz kladený na Európu, v odkaze Ivana Mikloša na ekonomiku a v odkaze Lucie Žitňanskej na právo a spravodlivosť,“ napísal hovorca strany Michal Lukáč. Pôjdu s nimi do všetkých hlavných televízií.

KDH má štyri rôzne šoty, chce ísť do všetkých celoplošných staníc. V jednom z klipov kritizuje socialistov, ktorí do Európy priniesli „nezamestnanosť a nepokoje“.

Aj SaS „zvažuje“, že by si zaplatila čas v televíziách. Na internet zatiaľ zavesila niekoľko klipov. V jednom s názvom Bez práce ani cent minister kultúry Daniel Krajcer hovorí, že prácou pre časť Rómov je ísť si raz za mesiac po sociálne dávky.

Laco Oravec z Nadácie Milana Šimečku v klipe nevidí snahu riešiť rómsky problém, ale „snahu SaS dokázať majorite, že dokáže napraviť Rómov“.

Most­Híd do televízií klipy nedá. „Našu cieľovú skupinu neoslovuje televízna politická reklama,“ odpísal SME.

SNS pre protesty autora textov Tublatanky Martina Sarvaša musela vymeniť piesne vo svojich šotoch. Namiesto najznámejších hitov používa oveľa menej známe novšie piesne s textami Martina Ďurindu.

Obyčajní ľudia zatiaľ nedávajú klipy do televízií.

Strana 99 percent dokončuje nové klipy. Mali by sa výrazne líšiť od jej odkazov, ktoré bežia v televíziách od decembra.

ico

Klipy budú za tisíce, ale aj po päťdesiat eur

Televízie zrejme zarobia na kampani státisíce eur. Pôjde aj v deň volieb.

BRATISLAVA. Od 185 až po 6300 eur bez DPH bude stáť vysielanie 30­sekundového predvolebného šotu v druhej najsledovanejšej televízii Joj.

STV si pýta od 400 eur za 30 sekúnd na Dvojke až po 1200 eur na Jednotke v hlavnom večernom čase.

Reklamu v televízii si budú môcť dovoliť aj malé strany. Klip o 7.40 ráno pred detektívnym seriálom Derick na Joj plus vyjde len na 50 eur.

Hoci televízie chcú dať každej zo strán v kampani len po 30 minút, zrejme pred voľbami slušne zarobia. Joj by napríklad mohla od jednej strany zinkasovať aj viac ako 300­tisíc eur.

TA3 svoj cenník denníku SME neposkytla. Napísala, že záujem o reklamu v jej vysielaní prejavili takmer všetky strany, ktoré majú šancu dostať sa do parlamentu.

V Joj sa chystá inzerovať „väčšina veľkých strán“. Ani STV neprezradila, kto si v nej reklamu objednáva. Čakajú, kým strany zaplatia faktúry za reklamný čas.

Markíza na otázky neodpovedala.

Miroslav Kern

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno?
  2. Talent - vzdelanie - úspech
  3. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu
  4. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s?
  5. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche
  6. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
  7. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
  8. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
  9. Hľadá sa: Vzťah z rozumu. Darujte na Valentína predplatné SME.sk
  10. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME
  1. Depresia. Kedy ju treba liečiť?
  2. Bratislavčania môžu žiadať príspevok na polopodzemné kontajnery
  3. Mototechna predala za päť rokov už 40 tisíc áut
  4. HubHub spája sily s Neulogy
  5. Na SPU v Nitre vznikla Konfuciova trieda
  6. Byt alebo dom? V Novom Ružinove vyriešili dilemu za vás
  7. Ak Vás nikdy nič nebolelo, nestrácajte čas čítaním tohto článku!
  8. Uvažujete nad solárnymi kolektormi? Získajte príspevok až 1750 €
  9. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno?
  10. Príbeh tradičného družstva - príbeh Antonína Kvapila
  1. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom 28 811
  2. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s? 21 046
  3. Mio MiVue 733 WiFi - snadno přeneste záznam autokamery do mobilu 11 101
  4. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať? 7 198
  5. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno? 7 056
  6. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME 6 392
  7. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 4 424
  8. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu 3 978
  9. Nové komorné bývanie v Karlovke? Karlove 3 122
  10. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 2 419

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Kaliňák ukázal jednu faktúru za Kiskov let, ostatné najskôr neexistujú

Ministerstvo vnútra ukázalo podrobnosti letov, v rámci nich jedinú faktúru, o ktorej existencii sa už aj tak vedelo.

KOMENTÁRE

Kiskova cena za rodinu sa dá vyčísliť na lety

Čo ak sa na celú vec pozrieme ako na problém zosúlaďovania práce s rodinou.

DOMOV

O čom je spor o Istanbulskom dohovore (otázky a odpovede)

Dohovor má predchádzať domácemu násiliu na ženách.

Neprehliadnite tiež

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Politici, úplatky, SIS, odpočúvanie. Kde skončila kauza Gorila

Kam sa pohlo vyšetrovanie kauzy, ktorá hýbala politikou.

Vymení Tatran prostredie v Poprade za Bardejov?

Z jednoduchého dôvodu. Kvôli fanúšikom.

Kauza stojiská je najväčším vranovským škandálom za posledné roky

Čo na to primátor Ragan, podnikateľ Šust, poslanec Pidaný a ďalší?

Tragickú lyžovačku na Plejsoch mal dnes riešiť súd. Nebude

Obhajca označil vyšetrovací pokus s fit-loptou za vyhodené peniaze.

Let do Moskvy: Raši nám ukázal faktúru na 2 980 eur

Košický primátor Raši splnil svoj sľub, ktorý dal čitateľom Korzára.