AKTUALIZOVANÉ V SOBOTU 10:19

Reklamu v televízii chce väčšina strán

Politické strany nakúpia pre svoje klipy čas vo vysielaní za desaťtisíce eur.

Program na najbližšie časy.(Zdroj: SME – VLADIMÍR ŠIMÍČEK)

BRATISLAVA. Najmä na charizmu svojich predsedov stavia politické strany v predvolebných televíznych kampaniach. Prekvapenia zrejme nechystajú.

Šéf volebného štábu Smeru Marek Maďarič povedal, že nositeľom posolstva v klipe, ktorý dajú do televízií ako prví, bude predseda Robert Fico. Pôjde vraj o veľmi podobné heslo, aké majú na bilbordoch – Ľudia si zaslúžia istoty – ale „trošku mobilizačnejšie“.

Hlavným posolstvom klipov SDKÚ bude, prečo je dobré ísť voliť práve ju. „V odkaze Mikuláša Dzurindu bude hlavný dôraz kladený na Európu, v odkaze Ivana Mikloša na ekonomiku a v odkaze Lucie Žitňanskej na právo a spravodlivosť,“ napísal hovorca strany Michal Lukáč. Pôjdu s nimi do všetkých hlavných televízií.

KDH má štyri rôzne šoty, chce ísť do všetkých celoplošných staníc. V jednom z klipov kritizuje socialistov, ktorí do Európy priniesli „nezamestnanosť a nepokoje“.

Aj SaS „zvažuje“, že by si zaplatila čas v televíziách. Na internet zatiaľ zavesila niekoľko klipov. V jednom s názvom Bez práce ani cent minister kultúry Daniel Krajcer hovorí, že prácou pre časť Rómov je ísť si raz za mesiac po sociálne dávky.

Laco Oravec z Nadácie Milana Šimečku v klipe nevidí snahu riešiť rómsky problém, ale „snahu SaS dokázať majorite, že dokáže napraviť Rómov“.

Most­Híd do televízií klipy nedá. „Našu cieľovú skupinu neoslovuje televízna politická reklama,“ odpísal SME.

SNS pre protesty autora textov Tublatanky Martina Sarvaša musela vymeniť piesne vo svojich šotoch. Namiesto najznámejších hitov používa oveľa menej známe novšie piesne s textami Martina Ďurindu.

Obyčajní ľudia zatiaľ nedávajú klipy do televízií.

Strana 99 percent dokončuje nové klipy. Mali by sa výrazne líšiť od jej odkazov, ktoré bežia v televíziách od decembra.

ico

Klipy budú za tisíce, ale aj po päťdesiat eur

Televízie zrejme zarobia na kampani státisíce eur. Pôjde aj v deň volieb.

BRATISLAVA. Od 185 až po 6300 eur bez DPH bude stáť vysielanie 30­sekundového predvolebného šotu v druhej najsledovanejšej televízii Joj.

STV si pýta od 400 eur za 30 sekúnd na Dvojke až po 1200 eur na Jednotke v hlavnom večernom čase.

Reklamu v televízii si budú môcť dovoliť aj malé strany. Klip o 7.40 ráno pred detektívnym seriálom Derick na Joj plus vyjde len na 50 eur.

Hoci televízie chcú dať každej zo strán v kampani len po 30 minút, zrejme pred voľbami slušne zarobia. Joj by napríklad mohla od jednej strany zinkasovať aj viac ako 300­tisíc eur.

TA3 svoj cenník denníku SME neposkytla. Napísala, že záujem o reklamu v jej vysielaní prejavili takmer všetky strany, ktoré majú šancu dostať sa do parlamentu.

V Joj sa chystá inzerovať „väčšina veľkých strán“. Ani STV neprezradila, kto si v nej reklamu objednáva. Čakajú, kým strany zaplatia faktúry za reklamný čas.

Markíza na otázky neodpovedala.

Miroslav Kern

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 459
  2. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 2 886
  3. Ako sme jazdili v socializme 2 716
  4. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 685
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 795
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 586
  7. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 279
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 267
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 186
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 788

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako sa Slovák z Terchovej stal veľkým reformátorom u Márie Terézie

Adam František Kollár, vedec a knihovník bol jedným z popredných osvietenských reformátorov.

PLUS

V kráľovstve polievok sa držková nevarí

Do niekoľkých hrncov naložili Bratislavčania svojho tvorivého ducha.

KOMENTÁRE

Potrebujeme posilniť kultúru záväznosti

Musíme prestať so spájaním LGBTI s ohrozením tzv. tradičnej rodiny.

Neprehliadnite tiež

Domov

Pochody boli bez protiprávnych konaní, doprava je v centre obnovená

Štátna aj mestská polícia dohliadali na priebeh pochodov Dúhový Pride a Hrdí na rodinu.

Domov

V Bratislave bol Dúhový pochod. Pozrite si, ako vyzeral

V približne rovnakom čase sa konal v hlavnom meste aj pochod Hrdí na rodinu.

Domov

Na Dúhový Pride prišla aj ombudsmanka Patakyová

V Bratislave bol aj pochod Hrdí na rodinu. Je za ním Anton Chromík, ktorý inicioval neúspešné referendum o rodine.

Domov

V Jasnej pod Chopkom odštartovala bežecká štafeta k Dunaju

Rekordných 205 tímov absolvuje trasu z Jasnej v Demänovskej doline do Bratislavy.