AKTUALIZOVANÉ V SOBOTU 10:19

Reklamu v televízii chce väčšina strán

Politické strany nakúpia pre svoje klipy čas vo vysielaní za desaťtisíce eur.

Program na najbližšie časy.(Zdroj: SME – VLADIMÍR ŠIMÍČEK)

BRATISLAVA. Najmä na charizmu svojich predsedov stavia politické strany v predvolebných televíznych kampaniach. Prekvapenia zrejme nechystajú.

Šéf volebného štábu Smeru Marek Maďarič povedal, že nositeľom posolstva v klipe, ktorý dajú do televízií ako prví, bude predseda Robert Fico. Pôjde vraj o veľmi podobné heslo, aké majú na bilbordoch – Ľudia si zaslúžia istoty – ale „trošku mobilizačnejšie“.

Hlavným posolstvom klipov SDKÚ bude, prečo je dobré ísť voliť práve ju. „V odkaze Mikuláša Dzurindu bude hlavný dôraz kladený na Európu, v odkaze Ivana Mikloša na ekonomiku a v odkaze Lucie Žitňanskej na právo a spravodlivosť,“ napísal hovorca strany Michal Lukáč. Pôjdu s nimi do všetkých hlavných televízií.

KDH má štyri rôzne šoty, chce ísť do všetkých celoplošných staníc. V jednom z klipov kritizuje socialistov, ktorí do Európy priniesli „nezamestnanosť a nepokoje“.

Aj SaS „zvažuje“, že by si zaplatila čas v televíziách. Na internet zatiaľ zavesila niekoľko klipov. V jednom s názvom Bez práce ani cent minister kultúry Daniel Krajcer hovorí, že prácou pre časť Rómov je ísť si raz za mesiac po sociálne dávky.

Laco Oravec z Nadácie Milana Šimečku v klipe nevidí snahu riešiť rómsky problém, ale „snahu SaS dokázať majorite, že dokáže napraviť Rómov“.

Most­Híd do televízií klipy nedá. „Našu cieľovú skupinu neoslovuje televízna politická reklama,“ odpísal SME.

SNS pre protesty autora textov Tublatanky Martina Sarvaša musela vymeniť piesne vo svojich šotoch. Namiesto najznámejších hitov používa oveľa menej známe novšie piesne s textami Martina Ďurindu.

Obyčajní ľudia zatiaľ nedávajú klipy do televízií.

Strana 99 percent dokončuje nové klipy. Mali by sa výrazne líšiť od jej odkazov, ktoré bežia v televíziách od decembra.

ico

Klipy budú za tisíce, ale aj po päťdesiat eur

Televízie zrejme zarobia na kampani státisíce eur. Pôjde aj v deň volieb.

BRATISLAVA. Od 185 až po 6300 eur bez DPH bude stáť vysielanie 30­sekundového predvolebného šotu v druhej najsledovanejšej televízii Joj.

STV si pýta od 400 eur za 30 sekúnd na Dvojke až po 1200 eur na Jednotke v hlavnom večernom čase.

Reklamu v televízii si budú môcť dovoliť aj malé strany. Klip o 7.40 ráno pred detektívnym seriálom Derick na Joj plus vyjde len na 50 eur.

Hoci televízie chcú dať každej zo strán v kampani len po 30 minút, zrejme pred voľbami slušne zarobia. Joj by napríklad mohla od jednej strany zinkasovať aj viac ako 300­tisíc eur.

TA3 svoj cenník denníku SME neposkytla. Napísala, že záujem o reklamu v jej vysielaní prejavili takmer všetky strany, ktoré majú šancu dostať sa do parlamentu.

V Joj sa chystá inzerovať „väčšina veľkých strán“. Ani STV neprezradila, kto si v nej reklamu objednáva. Čakajú, kým strany zaplatia faktúry za reklamný čas.

Markíza na otázky neodpovedala.

Miroslav Kern

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Nižšie náklady vo firme? Tri tipy, kde sa dá ušetriť
  2. Ako dlho trvá vybavenie hypotéky? Zopár dní, ale aj pár týždňov
  3. Nedocenený génius - prečo chýba v našich knižniciach?
  4. Dovolenka s deťmi v Egypte a tipy na overené hotely
  5. Trpký darček od vlády: prichádza nová 8 % daň z poistiek
  6. Vynovená OMV v Košiciach ponúka príjemnú atmosféru i nové služby
  7. Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti?
  8. Keď Slováci krotia morský vietor
  9. Volkswagen Touareg jazdí lepšie, než sme čakali
  10. Máte už program pre deti na túto sobotu?
  1. OMV ponúkne zákazníkom chute známeho šéfkuchára Braňa Križana
  2. Dovolenka s deťmi v Egypte a tipy na overené hotely
  3. Trpký darček od vlády: prichádza nová 8 % daň z poistiek
  4. Ako dlho trvá vybavenie hypotéky? Zopár dní, ale aj pár týždňov
  5. Všetko, čo rodiny milujú
  6. Bratislava má najmodernejšiu linku na triedenie surovín
  7. Vynovená OMV v Košiciach ponúka príjemnú atmosféru i nové služby
  8. Nižšie náklady vo firme? Tri tipy, kde sa dá ušetriť
  9. Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti?
  10. Keď Slováci krotia morský vietor
  1. Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti? 23 476
  2. Pätnásť destinácií na letnú dovolenku s odletom z Bratislavy 21 149
  3. Trpký darček od vlády: prichádza nová 8 % daň z poistiek 12 409
  4. Chystáte výlet do Rakúska? Toto miesto má najlepšie zážitky 8 490
  5. Nedocenený génius - prečo chýba v našich knižniciach? 5 313
  6. Ste si istí, že máte zdravé srdce? Skontrolujte si ho zadarmo 5 154
  7. Volkswagen Touareg jazdí lepšie, než sme čakali 4 600
  8. Vynovená OMV v Košiciach ponúka príjemnú atmosféru i nové služby 2 956
  9. Ako vzniká jeden z najkvalitnejších kolagénov na Slovensku? 2 798
  10. Nižšie náklady vo firme? Tri tipy, kde sa dá ušetriť 2 538

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

V koalícii je rozpor, Most nepodporí návrh Smeru

Smer sa pri návrhu zákona o budúcich dôchodkoch obráti na opozíciu.

DOMOV

Meno Kaliňákovej asistentky sa objavuje pri kauzách

Priezvisko Zuzany Pisoňovej sa viackrát objavuje v kruhu kamarátov exministra.

Neprehliadnite tiež

Envirorezort dostal vlani cez anonymnú linku 83 podnetov, korupciu nezistil

Menej podnetov si envirorezort vysvetľuje tak, že štátna správa rieši problémy účinnejšie.

DETSKÁ RUBRIKA

Sluky sú vtáčie radodajky, o mláďatá sa však starajú vzorne

Samce – kohúty – zobák neraz využívajú aj ako zbraň. Vo vzduchu ním útočia na svojich sokov, ak majú záujem o tú istú samičku.

Opozícia neuspela, ministerka Matečná zostáva vo funkcii

Ministerke poslanci vyčítajú pochybné prerozdeľovanie financií v agrosektore.

Sudca Najvyššieho súdu bol účastníkom smrteľnej nehody

Za volantom auta v protismere bol zrejme sudca Dohňanský z Veľkého Šariša.