Nepokladáte svojich klientov za podvedených?
„Naše náklady sú oveľa vyššie ako cena, ktorú sme ohlásili - na základe našich dohovorov s Telekomunikačným úradom - od 1. augusta s účinnosťou od 1. januára 2003. Naši klienti nie sú podvedení, naopak, musia byť veľmi spokojní, pretože dostali oveľa viac, ako mohli dostať od kohokoľvek.“
Ale klienti prišli podľa zákona a regulačného opatrenia o peniaze. Vy ste sa nepokúsili ani o formálnu nápravu chyby a nerešpektovali ste rozhodnutie Telekomunikačného úradu z vlaňajška o uvedení cien do pôvodného stavu. Prečo?
„Keby som to vysvetľoval, dostali by sme sa do právnej roviny a som presvedčený, že celá situácia by sa zahmlila. 22. júna bola vydaná nová regulácia, 23. júna sme spravili hrubú čiaru za minulosťou a povedali sme, že od 1. augusta je cena 351,40 Sk, ktorú však budeme účtovať až od 1. januára 2003. Dovtedy budeme účtovať 280 Sk. Cena mohla teda byť oveľa vyššia.“
Ktorý zákon pripúšťa robiť hrubú čiaru za minulosťou?
„To je váš pohľad.“
Neprepustili ste niektorého zo svojich právnikov?
„Nemáme dôvod. Naši právnici podávajú excelentné výkony. Všetko, čo robíme, je po hlbokej právnej a daňovej analýze.“
Neupozornili vás vaši právnici, keď ste išli odpájať klientov, ktorí si uplatňovali náhradu, že vám hrozí oveľa vyššia pokuta než od Telekomunikačného úradu?
„Sme presvedčení, že každého sme odpojili v súlade so zákonom a so zmluvou. Na to máme právne analýzy. To, čo teraz urobil Protimonopolný úrad, ja osobne pokladám za predvolebnú horúčku.“
A pokutu Telekomunikačného úradu pokladáte za akú horúčku?
„To nekomentujem. Za prvou pokutou, som povedal, že je urobená hrubá čiara.“
TÁŇA RUNDESOVÁ