SME

Súčasťou kampane budú koncerty, baletné predstavenia, ale i diskusné fóra

Bratislava 13. augusta (TASR) - Tri rómske verejné koncerty v Košiciach, Banskej Bystrici a Rimavskej Sobote, ako aj predstavenia Bolero a Carmen v ...

Bratislava 13. augusta (TASR) - Tri rómske verejné koncerty v Košiciach, Banskej Bystrici a Rimavskej Sobote, ako aj predstavenia Bolero a Carmen v podaní Španielskeho kráľovského baletu pripravilo na september neformálne ženské hnutie Urobme TO!.

Podľa informácií, ktoré dnes zazneli na tlačovej konferencii v Bratislave, je ich cieľom osviežiť predvolebnou kampaňou unavených ľudí a upozorniť na hlavné iniciatívy hnutia. Počnúc dnešným dňom sa začínajú na Čertovici konať aj komunikačné tréningy žien, ktoré sa od konca augusta zúčastnia na diskusných fórach v 22 slovenských mestách. Spolu so štyrmi predstaviteľmi politických strán a profesionálnym moderátorom budú informovať o otázkach týkajúcich sa postavenia žien v spoločnosti. K spolupráci na diskusných fórach sa pridalo 9 z 12 oslovených politických subjektov, ktoré budú môcť prezentovať pripravenosť na riešenie tohto problému prostredníctvom svojich programov.

SkryťVypnúť reklamu

V súčasnosti sa v médiách objavuje aj spot z dielne agentúry Wiktor/Leo Burnett Advertising, ktorá zabezpečuje celú mediálnu kampaň hnutia. Cieľom spotu je osloviť čo najširšiu skupinu žien a podnietiť "tlak zdola", čo dokumentuje aj posun sloganu kampane od Ženy, hovorme o tom, čo nás trápi! k Ženy, žiadajme to, na čo máme nárok!.

Podľa koordinátorky hnutia Ľubomíry Slušnej sú odozvy na aktivity hnutia rôzne - od žiadania informácií až po aktívne zapojenie sa. Ozývajú sa však aj ľudia, ktorí potrebujú a žiadajú pomoc.

Neformálne ženské hnutie Urobme TO! vzniklo z iniciatívy Asociácie pre kultúru, vzdelávanie a komunikáciu (ACEC), ktorá spolu s OZ Profesionálne ženy, Asociáciou rómskych žien v SR, Slovenskou akademickou informačnou agentúrou (SAIA), Národným centrom pre rovnoprávnosť žien a mužov a Združením na podporu mladých rodín vytvorila organizačné konzorcium. Hlavným cieľom hnutia je posilniť postavenie žien, tvoriacich 51 percent populácie Slovenska v ekonomickej a politickej oblasti, ako aj zvýšiť ich záujem o veci verejné a účasť na nich. V súčasnosti s hnutím spolupracuje 66 neziskových organizácií.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  2. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  5. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  6. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 772
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 215
  3. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 9 062
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 295
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 612
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 974
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 178
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 053
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu