SME

SDPO zastávajúca poškodených má ambície získať vo voľbách 9 až 11 percent

Košice 20. augusta (TASR) - Strana za demokratické práva občanov (SDPO), ktorá vznikla s jediným cieľom - dosiahnuť odškodnenie veriteľov nebankových ...

Košice 20. augusta (TASR) - Strana za demokratické práva občanov (SDPO), ktorá vznikla s jediným cieľom - dosiahnuť odškodnenie veriteľov nebankových finančných inštitúcií, má ambície získať v nadchádzajúcich parlamentných voľbách 9 až 11 percent hlasov. Takýto optimistický odhad má vraj základ v tom, že strana zastupuje záujmy cca 350 tisíc ľudí poškodených väčšími i menšími nebankovými inštitúciami. Na tlačovej konferencii v Košiciach to dnes povedal člen predsedníctva SDPO Vincent Jasaň.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Aj keď sa SDPO vôbec neobjavuje v prieskumoch volebných preferencií, verím, že získame dosť percent na to, aby sme mohli v parlamente radikálne presadzovať záujmy poškodených a docieliť ich odškodnenie," zdôraznil Jasaň.

Ako ďalej uviedol, stranu poškodených ignorujú agentúry, ktoré organizujú prieskumy, a dokonca ju vraj ignoruje aj Ústredná volebná komisia (ÚVK). "My nemáme ani peniaze na billboardy, jediné naše príjmy pozostávajú z toho, že sa poškodení na mítingu pozbierajú - dajú po desať-dvadsať korún. Z toho si veľkú reklamu nemôžeme dovoliť," dodal.

SDPO má podľa Jasaňa v súčasnosti 980 členov, z ktorých všetci sú poškodení nebankovými inštitúciami. "Pravda, našimi sympatizantmi a priaznivcami sú aj ľudia inak poškodení - nezamestnaní, študenti bez perspektív, mladé rodiny s deťmi a všetci, ktorým štát nechce pomôcť. Tí všetci tvoria voličský potenciál SDPO," poznamenal Jasaň. Na hypotetickú otázku, s ktorými stranami by v prípade, ak sa by dostali do parlamentu, chceli spolupracovať, Jasaň uviedol: "V niektorých veciach nás podporuje Strana maďarskej koalície, úspešne sme rokovali aj s Annou Malíkovou."

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Čo bude toto leto in?
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  3. Čo bude toto leto in?
  4. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 210
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 811
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 257
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 920
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 309
  6. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 498
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 457
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 289
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu