Bratislava 20. augusta (TASR) - Kresťanskodemokratické hnutie (KDH) na bratislavskom námestí SNP začalo dnes predvolebnú kampaň pre septembrové voľby do Národnej rady SR.
"V jednoduchosti je čaro úspechu," zhodnotil šéf kresťanských demokratov Pavol Hrušovský spôsob kampane svojej strany. KDH totiž tieto voľby upustilo od tradičnej kampane prostredníctvom "kamiónov a umelcov" a občanom sa jeho lídri budú prihovárať v slovenských uliciach. Jediným agitačným materiálom budú noviny Budúcnosť, ktoré budú rozdávať v mestách a obciach občanom. V tejto kampani KDH bezplatne pomáha približne 2000 dobrovoľníkov, ktorí sú prevažne členovia strany a Kresťanskodemokratickej mládeže Slovenska.
Hrušovský potvrdil, že občania počas volebnej kampane nikdy nedostanú do poštovej schránky akýkoľvek propagačný materiál KDH. Budúcnosť budú výlučne rozdávať v uliciach, podnikoch či námestiach. Do volieb rozdajú kresťanskí demokrati približne pol milióna výtlačkov vlastných novín.
Kampaň KDH bude pokojná, nekonfrontačná a mala by stáť približne 11 miliónov slovenských korún. V druhej polovici oficiálnej predvolebnej kampane sa na Slovensku objavia aj veľké billboardy KDH.