vysadne opäť v piatok. Podľa informácií z centrály SDKÚ cyklotúry Dzurindu budú v kampani skôr ojedinelé.
KDH - Má nenápadnú kampaň. Dôraz dalo na stretnutia s občanmi v mestách a obciach. Najmasovejším propagačným prostriedkom kresťanských demokratov sú vlastné noviny Budúcnosť, ktoré občanom bezplatne rozdáva. KDH pozornosť na seba pripútalo tým, že predstavitelia hnutia pri ceste za voličom neobídu ani krčmu. Nie je to síce pravidlom, ale zaplatia aj pivo a pol deci.
Smer - S oslovovaním voličov začal ako prvá strana. Má rozsiahlu billboardovú a plagátovú kampaň. Viaceré billboardy sú provokujúce a vyvolali ostré reakcie súperov - HZDS i SDKÚ.
ANO - Hlavným tromfom ANO je televízia Markíza. Šéf ANO Pavol Rusko ako spolumajiteľ Markízy sa snaží spochybňovať tvrdenia konkurentov, predovšetkým Smeru a SDKÚ, že televíziu používa ako nástroj straníckej propagandy.
HZDS - sa prezentuje billboardmi, nie je ich však veľa. Kampaň HZDS je zatiaľ nevýrazná. Najväčšie eso kampane - sám predseda Mečiar - stráca v diskusných reláciách elektronických médií iskru. Niektorí z kandidátov na poslancov SME povedali, že je to dôsledok poklesu preferencií HZDS a stúpajúcej popularity šéfa HZD Ivana Gašparoviča.
SMK - Kampaň odštartuje dnes v Dunajskej Strede. Strana tvrdí, že chce osloviť aj Slovákov, občanom sa bude prihovárať dvojjazyčne, chce robiť „nevtieravú kampaň“. Na billboardoch nebudú zmienky, aby ľudia volili SMK a bude na nich chýbať aj ich volebné číslo 11. Pre SMK by bolo pohromou, keby jej potenciálni voliči zostali v deň volieb doma. Dôležitejšia pre stranu bude preto mobilizácia ľudí, aby využili svoje právo voliť.
(sp)