SME

Známe osobnosti podporia v televíznych šotoch iniciatívu Nie je nám to jedno

Bratislava 23. augusta (TASR) - Do dnešného dňa sa iniciatíve Nie je nám to jedno podarilo zozbierať 8000 odtlačkov palca ľudí, ktorí sa k nej touto ...

Bratislava 23. augusta (TASR) - Do dnešného dňa sa iniciatíve Nie je nám to jedno podarilo zozbierať 8000 odtlačkov palca ľudí, ktorí sa k nej touto formou pripojili.

Iniciatívu založili v júni 2002 združenia Hlava 98 a občianske Oko s cieľom motivovať ľudí k účasti na parlamentných volieb. Podľa vyjadrenia Soni Šaradinovej z Občianskeho oka sa pri infostánkoch Nie je nám to jedno najčastejšie pristavovali ľudia, ktorí buď zatiaľ nerozmýšľali nad tým, koho voliť, alebo si nevedia vybrať stranu. "Vysvetľovali sme ľuďom, že nevolením len nechajú, iných aby za nich rozhodli. Nevolením sa nedá účinne protestovať proti politike, ani sa vyhnúť jej následkom."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V druhej fáze projektu bude vysielaných v TV Markíza, STV a TA3 15 televíznych spotov, v ktorých sa postupne predstavia známe osobnosti spoločenského a kultúrneho života. Vyše 80-ročný spisovateľ a historik Vojtech Zamarovský pricestoval z Prahy špeciálne preto, aby bez nároku na odmenu nahovoril text do pripravovaného spotu. Okrem neho projekt pripravili napríklad režisér Juraj Nvota, herečka Anna Šišková, spisovateľ Tomáš Janovic, majster sveta v hokeji Richard Lintner, spisovateľ Pavel Vilikovský, speváčka Jana Kirschner, skupina Hex. Autor spotov Juraj Johanides ocenil, že absolútna väčšina oslovených osobnostní okamžite súhlasila s účinkovaním v nich.

Súčasťou kampane bude aj 15 koncertov populárnych skupín po celom Slovensku. Kampaň vyvrcholí 18. septembra koncertom na Hlavnom námestí v Bratislave. Na ňom vystúpia napríklad skupiny Hex, Vidiek a speváčka Jana Kirschner.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Čo bude toto leto in?
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  3. Čo bude toto leto in?
  4. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 212
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 818
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 263
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 925
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 311
  6. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 509
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 444
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 292
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu