BRATISLAVA - Odkiaľ je 100 miliónov korún, ktoré už preinvestoval od februára Smer v predvolebnej kampani a ako ich občania zaplatia, pýtajú sa Mladí Sociálnodemokratickej alternatívy (SDA). Sumu kampane šéfa Smeru Roberta Fica im vyrátali marketingoví odborníci, ktorých mená líder mladých Ivan Štefunko neprezradil.
Mladí SDA nechcú za premiéra marketingový produkt, ktorým Fico podľa nich je. Premiér by mal byť výsledkom transparentného demokratického volebného procesu, povedal Štefunko.
„Mladí SDA sa voličov pýtajú, či chcú voliť niekoho, kto na kampaň minie viac ako 100 miliónov korún. Je pochopiteľné, že po voľbách to Smer bude musieť niekomu splácať,“ povedal Štefunko a myslí si, že to budú kruhy z oblasti energetiky.
„Medzi politickými stranami vládne pokrytectvo, keď si tolerujú rôzne excesy, doteraz nikto nikoho nespochybňoval v investíciách do volebnej kampane ani v roku 1998, pritom každý vie, že mnohé strany ich prekročili,“ povedal Štefunko.
Kampaň Mladých SDA je pre ich 20 kandidátov vyrátaná na 1,4 milióna korún. (tasr)