Základným argumentom Petra Schutza je, že volebnú účasť zvyšujeme o masu „nezamestnaných, negramotných“ voličov tretej cesty. Tu môžem oponovať skúsenosťami získanými z doterajšieho priebehu aktivistickej kampane Nie je nám to jedno. Od júna pracujú v jednotlivých regiónoch dobrovoľníci, ktorí pri svojich stánkoch rozdávajú informačné materiály a zbierajú odtlačky pod text výzvy, ale hlavne sa so záujemcami o voľbách rozprávajú. Sú to ľudia váhajúci, pochybujúci a teda uvažujúci. Ani najlepšej mediálnej kampani sa nepodarí „vyhnať z dier“ tých, ktorých téma volieb neoslovuje.
Váhajúcich nepresviedčame, snažíme sa len vysvetliť dôsledky rozhodnutia voliť alebo nevoliť. Nikoho nenahovárame na voľbu menšieho zla, nových tvárí, ani tretej cesty, poskytujeme len podnet na úvahu, po ktorej nasleduje slobodné rozhodnutie.
Autor: SOŇA ŠARADÍNOVÁ, Občianske oko

Beata
Balogová
