Najsledovanejšou je televízia Markíza. Tieto údaje vyplývajú z monitoringu MEMO 98.
Markíza počas predvolebnej kampane venovala najväčší priestor ANO - 10,1 percenta. Na druhom mieste bol Smer. MEMO 98 upozorňuje, že prezentovanie týchto dvoch strán v Markíze sa výrazne odlišuje. Kým ANO je prezentovaná hlavne pozitívne, Smer a vládu Markíza prezentuje najnegatívnejšie. Veľmi pozitívne o ANO informuje aj denník Národná obroda a Rádio Okey.
V Slovenskej televízií okrem vlády a prezidenta prevažovali informácie o HZDS, ostatným politickým stranám bol venovaný oveľa menší priestor.
Zo správy MEMO 98 vyplýva, že najviac informácií o politických stranách priniesli denník SME a Pravda, najmenej Nový Čas. Z denníkov MEMO 98 najviac kritizuje Nový deň. „Z politických strán jednoznačne preferoval HZDS, tak kvantitatívne (32,3 %), ako aj kvalitatívne (224 pozitívnych oproti 14 negatívnych). Prezentácia ostatných strán bola veľmi marginálna, pričom takmer u všetkých prevažovali negatívne zmienky,“ hovorí MEMO 98
Z televízií venuje najväčší priestor kandidujúcim stranám televízia TA3, najmenší televízia Joj.
(hr)