SME

Majiteľ solária: Baby sa občas prídu doraziť

Prevádzkar nitrianskeho opaľovacieho štúdia PETER SLEZÁK na pochmúrne dni nenadáva.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - WIKIMEDIA)

Máte solárium otvorené?

„Celoročne, neskracujeme ani otváracie hodiny.“

Koľko príde denne ľudí?

„Oproti jari aj o polovicu menej. Najviac zákazníkov chodí od februára do konca mája a pred akciami, ako sú stužková či promócia.“

Príde viac ľudí v pochmúrny deň?

„Keď je zamračené, chodí ich viac, takže prevádzkarom solária najviac vyhovuje dlhá zima a škaredé leto.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aký typ ľudí vyhľadáva soláriá v lete?

„Najmä ľudia, ktorí sú dlho v zamestnaní, nemajú čas na dlhé slnenie, no nechcú zaostávať vo farbe za tými nevyťaženými. U nás za desať minút doženú to, čo vonku trvá tri hodiny. Prichádzajú aj takí, čo sa chystajú k moru a nechcú sa v prvý deň spáliť a trpieť. Naopak v lete úplne vymiznú študenti.“

SkryťVypnúť reklamu

Vy ho v lete využívate?

„Áno, tiež pre málo času.“

Má solárium výhody oproti opaľovaniu?

„Rýchlosť opálenia, takže šetrí čas. V nežiaducich účinkoch oproti opaľovaniu na slnku veľké rozdiely nie sú.“

Nie je kombinovanie letného slnka s umelými lúčmi už priveľa?

„Neodporúča sa to. Hoci občas prídu baby o štvrtej, že na kúpalisku sa zamračilo, tak sa chcú doraziť, lebo stratili hodinu opaľovania.“

Lákate v lete špeciálnymi kampaňami?

„Robili sme to v minulých rokoch a nemalo to význam. Teraz, aj keby sme dali tabuľu opaľovanie zadarmo, viac ľudí by sme sem nedostali.“

Používajú návštevníci aj ochranné krémy?

„Priplatiť si môžu krémy pred opaľovaním priamo do solária aj po opaľovaní, hoci väčšina používa len pred opaľovaním, ale až asi 80 percent ľudí nejaký krém používa.“

SkryťVypnúť reklamu

Chodia aj s bežným opaľovacím mliekom?

„Občas prídu, ale vysvetľujeme im, že solárium nevyžaruje UVB žiarenie, takže nepotrebujete ochranné faktory. U nás sa používajú úplne iné krémy, napríklad bronzery alebo urýchľovače.“

Chodia aj muži?

„Baby sa pýtajú, či chodia aj chalani, tak sme to raz sledovali. Vyhrávajú jednoznačne stále ženy, ale muži už tvoria možno 30 percent.“

Je dnes o soláriá záujem?

„Zlaté časy boli tak pred piatimi rokmi. Odvtedy vyšli normy, ktoré znížili intenzitu vyžarovania. Museli sme kúpiť nové trubice, ktoré neopaľujú až tak pekne ako tie predošlé. Zároveň sa stále zvyšuje byrokracia, každý rok vychádzajú nové obmedzenia, takže dnes sme skôr v kríze.“

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  2. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  3. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  4. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  5. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  6. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  7. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  1. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  2. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  5. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  6. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  7. Nové Planeo v Košiciach
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  1. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 9 541
  2. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 5 972
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 5 893
  4. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 5 340
  5. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 3 928
  6. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 647
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 3 375
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 181
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu