OPRAVENÉ VO ŠTVRTOK O 11:31

Zo Smeru zvláda Facebook len Flašíková Beňová

Kampaň na sociálnych sieťach je najsilnejšia v Bratislave. Silnejú antikampane.

(Zdroj: SITA)

BRATISLAVA. Monika Flašíková Beňová je spomedzi župných kandidátov za Smer jediná, ktorá v kampani využíva profil na Facebooku.

Nitriansky župan Milan Belica a trnavský Tibor Mikuš fanúšikovskú stránku nemajú, košický kandidát Zdenko Trebuľa má deväť fanúšikov. Nitriansky župan Milan Belica stránku má. Má na nej 360 fanúšikov.

Najsilnejší sú na Facebooku bratislavskí súperi. Pavol Frešo (SDKÚ) ďakuje voličom za podporu. Má tam vyše sedemtisíc fanúšikov.

Výrazne viac ich má Flašíková Beňová, ktorá tiež ďakuje a pridáva, že ju prvé kolo zaskočilo a pre výsledok si aj poplakala.

Pozrite si niektoré príspevky Flašíkovej Beňovej na Facebooku:

Desiatky eur denne

Facebook
Stránky Smeru pre fanúšikov
  • Monika Flašíková Beňová, vyzývateľka Pavla Freša - 24 267 fanúšikov;
  • Milan Belica, nitriansky župan - profil má - má na ňom 360 fanúšikov;
  • Tibor Mikuš, trnavský župan - profil nemá;
  • Vladimír Maňka, banskobystrický župan - profil nemá;
  • Zdenko Trebuľa, košický župan - 9 fanúšikov;

Kampaň však prebieha aj mimo oficiálnych profilov kandidátov. Platia si reklamy, ktoré sa zobrazujú, aj keď nie ste ich fanúšikom.

„Často je efektívnejšie zaplatiť si cenu na kliknutie, lebo táto reklama sa zobrazuje, až kým na ňu neklikne určitý počet ľudí,“ vraví expert na sociálne médiá Juraj Horný.

Denne môže kampaň stáť aj päťdesiat eur a zobraziť by sa mohla 25­ až 70­tisíckrát.

„Na Facebooku sa dá cieliť na konkrétnych ľudí, napríklad len obyvateľom Bratislavského kraja s vysokoškolským vzdelaním a podobne.“

Skúsení používatelia Facebooku reklamu často ignorujú, agentúry ju tak skúšajú presúvať z okraja obrazovky do stredu.

„Facebook však začína byť atraktívny aj pre ľudí nad 35 rokov, ktorí sú tu noví a reklama ich teda môže viac zaujať,“ vraví Horný.

Reklama podľa expertov funguje najmä vtedy, keď sa šíri cez sieť kamarátov.

Antikampane bez autorov

Na Facebooku pribúda aj platená negatívna kampaň. Flašíková Beňová výsledky prvého kola pripísala aj jej spájaniu s mafiou na jednej z takýchto stránok.

Mnoho platených odkazov je aj proti Frešovi. „Uvažujeme o stiahnutí podpory do župných volieb,“ tvrdí napríklad podľa reklamy SaS s odkazom na starý článok o župných haváriách. SaS tvrdí, že si reklamu nezadávala.

Ďalšia odkazuje na iný starší článok SME o tom, že havárie opravovala aj firma sponzora SDKÚ. Volebný tím Flašíkovej Beňovej popiera, že by oba inzeráty objednal.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 158
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 803
  3. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 146
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 101
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 992
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 533
  7. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 348
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 812
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 557
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 963

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

PLUS

Nespávajú, aby mohli prekladať titulky. Zadarmo a za pár hodín

I love you, povie filmová postava a v titulkoch sa objaví: Ja láska vy.

BLOG INEKO

Diktatúru či vystúpenie z EÚ už chce menej ľudí

Ľudí odmietajúcich demokraciu či EÚ je stále značná menšina.

Neprehliadnite tiež

Psychologička: Dieťa môže mať pocit, že obťažujúce správy sú normálne

Deti vo veku okolo dvanásť rokov dajú najmä na názor vrstovníkov a sociálnej skupiny, s ktorou sú v kontakte.

Polícia preveruje obťažovanie detí na pokeci

Profily s nevhodnými ponukami pre deti, na ktoré upozornilo SME, administrátori zablokovali. V pondelok pribudli na vymyslený profil nové obťažujúce správy

V utorok na severnom a východnom Slovensku hrozí vietor a poľadovica

Výstrahu prvého stupňa pred poľadovicou a hmlou vydal pre Prešovský a Žilinský kraj.

Model z katalógu: Rasistické komentáre neriešim

Dennis Johansen sa narodil v Keni, od dvoch rokov žije v Nórsku. S firmou Nebbia bude napriek rasistickým poznámkam spolupracovať ďalej.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop