Tender na zavedenie peoplemetrového výskumu vyhrala firma Taylor Nelson Sofres

Bratislava 24. októbra (TASR) - Víťazom výberového konania na realizáciu elektronického merania sledovanosti televíznych staníc prostredníctvom takzvaných ...

Bratislava 24. októbra (TASR) - Víťazom výberového konania na realizáciu elektronického merania sledovanosti televíznych staníc prostredníctvom takzvaných peoplemetrov sa stala spoločnosť Taylor Nelson Sofres SK, s.r.o. so sídlom v Bratislave. TASR to dnes potvrdila Zuzana Zlámalová z firmy PMT.

Konkurz na inštalovanie telemetrických monitorovacích zariadení vyhlásili spoločne verejnoprávna Slovenská televízia (STV) a súkromná televízna stanica Markíza ešte 15. augusta. Obe televízie boli vo výberovom konaní zastúpené práve prostredníctvom spoločnosti PMT, pričom lehota na podanie prihlášok trvala do 16. septembra. Do užšieho výberu sa dostali štyri mediálne subjekty. Okrem agentúry Taylor Nelson Sofres SK to boli spoločnosti GfK, Media Research a Telemer Slovakia.

So spustením peoplemetrového merania sa podľa predstaviteľov firmy PMT počíta v septembri budúceho roku. Po jeho zavedení vznikne na Slovensku takzvaná jednotná televízna mena, na základe ktorej bude možné presne určiť sledovanosť jednotlivých staníc i relácií. Náklady na ročné prevádzkovanie výskumu predstavitelia Markízy a STV odhadli na 40 miliónov korún, pričom tieto peniaze budú pravdepodobne poskytovať jednotlivé subjekty podieľajúce sa na projekte.

Spolupráca medzi STV a Markízou pri spustení peoplemetrového výskumu sledovanosti programu jednotlivých televízií sa zintenzívnila začiatkom roku 2000. Celý proces sa však skomplikoval skutočnosťou, že STV je štátnou firmou, ktorá nemôže vytvárať iné právne subjekty. Preto v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní predstavitelia TV Markíza a STV vypracovali spoločný model tendra, v ktorom boli obaja vysielatelia zastúpení prostredníctvom právnych kancelárií v novovzniknutej obchodnej spoločnosti PMT. Táto firma okrem vyhlásenia konkurzu vybrala aj realizátora peoplemetrového monitoringu. Rozhodujúcimi kritériami pre posudzovanie ponúk boli odborná kvalita predloženého projektu, komplexnosť riešenia, termínový harmonogram realizácie projektu, zabezpečenie softvérovej podpory systémov pre koncových užívateľov a cenová ponuka.

*jkk som

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 238
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 059
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 036
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 431
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 006
  6. Kam do tepla v januári? 1 693
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 480
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 354
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 156
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 917

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

KOMENTÁRE

Chceme viac detí v odborných školách? Tak sa o tom bavme

Menej žiakov na osemročných gymnáziách, ale prečo?

Neprehliadnite tiež

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Deti sa stali rukojemníkom, rušia najlepšie triedy

Spor o najlepšie školy ukazuje, ako sa u nás narába so školstvom.

Blízko Košíc môže vzniknúť rybia farma

V bývalom teľatníku chcú chovať africké sumčeky.

Starosta Hlinka: Zmluva s firmou EEI by sa mala zrušiť

Varianty: Ukončiť hneď alebo nechať dobehnúť do roku 2022.

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

V Bratislave ubudne tretina osemročných gymnázií

V septembri zrejme neotvoria prvé ročníky viaceré osemročné gymnáziá. Najviac utrpia súkromné a cirkevné. Škola pre mimoriadne deti sa redukcii vyhla.