SME

Slovensko si chce budovať značku, inšpiráciou sú Švédi

Stavať budeme na tom, že sme autentickí, rozmanití, vitálni a vynachádzaví.

Švédi vedia ako na to.Švédi vedia ako na to. (Zdroj: Archív SME)

Stavať budeme na tom, že sme autentickí, rozmanití, vitálni a vynachádzaví.

BRATISLAVA. Vyberte sa toto leto do Švédska, je to bližšie, než si myslíte.

Takýmito bilbordmi pred dvoma rokmi lákala do bratislavskej predajne zákazníkov nábytkárska firma IKEA.

V kampani stavila na značku švédskosti, ktorú táto severská krajina vo svete roky cieľavedome buduje.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Škandinávskym príkladom sa inšpirovalo naše ministerstvo zahraničných vecí, ktoré predstavilo projekt „brandingu“ alebo budovania značky Slovenska.

SkryťVypnúť reklamu

Prečítajte si tiež:Hotelov je na Slovensku veľa, sú najprázdnejšie v EurópeČítajte 

Stále neznáma krajina

„Slovensko zostáva pre mnohých ľudí neznámou krajinou,“ vysvetľuje minister zahraničia Miroslav Lajčák.

„Tento stav má mnohé nepriaznivé dôsledky, pretože len známa a pozitívne vnímaná krajina dokáže vzbudiť dlhodobú dôveru strategických zahraničných investorov, pritiahnuť turistov či pomáhať našim podnikateľom presadzovať sa na zahraničných trhoch.“

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C3CU3 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 402
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 276
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 554
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 453
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 926
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 534
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 408
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 077
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu