Kandidáti sú už po celom Slovensku. Pozrite si, čím chcú upútať

Prezidentská kampaň je oficiálna. Procházka siahol po červenej, Kiska ďalej pripomína charitu.

(Zdroj: SME - JÁN KROŠLÁK)

Kampaň pokračuje podobne ako doteraz. Pribudli len viaceré šoty a diskusie.

BRATISLAVA. Oficiálna dvojtýždňová kampaň pred prvým kolom prezidentských volieb sa začala iba v piatok a kandidáti väčšinou pokračujú v zaužívanom programe stretnutí s voličmi a prelepovaní bilbordov.

Pribúdajú volebné šoty, spoločné diskusie.

Zákon hovorí, že za dva týždne pred voľbami môžu na kampaň minúť takmer 132­-tisíc eur.

Ak by sa do kampane rátali aktivity predchádzajúcich týždňov, mnohí kandidáti by limit prekročili.

V rámiku s Obamom

Viacerí kandidáti už zverejňujú televízne a internetové šoty.

Robert Fico predstavil video, kde je vo fotorámiku jeho fotografia s nemeckou kancelárkou Angelou Merkelovou či americkým prezidentom Barackom Obamom.

Radoslav Procházka zdôrazňuje potrebu rovnosti pred zákonom. V inom videu na záver zopakuje slogan v angličtine „My Slováci sme hrdý národ a vieme tvrdo pracovať“.

Predvolebný šot Milana Kňažka ukazuje časovú os jeho života, zdôrazňuje najmä jeho účasť na novembri 1989. Ako jeden z mála použil aj narážku na protikandidáta Fica.

Andrej Kiska vo videu hovorí, ako sa venoval charite a že stojí za viacerými úspešnými projektmi.

Helena Mezenská ani Pavol Hrušovský klasické šoty nemajú, Hrušovský na internete zverejnil sériu videí, v ktorých ho podporujú prevažne politici.

Kľúčové stretnutia

Doposiaľ najväčšie výdavky v kampani priznáva Kiska, ktorý voličov oslovuje od leta. Ku koncu februára minul 350-tisíc eur.

Do volieb chce ešte stihnúť množstvo stretnutí s voličmi vo všetkých krajských mestách. Diskusie v médiách označujú za kľúčové body kampane Kňažko a Hrušovský.

Mítingy s voličmi plánuje aj Mezenská, no takmer vo všetkom je jej kampaň v porovnaní s ostatnými jednoduchšia a lacnejšia.

Prezentuje sa len na jednom mobilnom bilborde, ktorý bude putovať po celom Slovensku.

Mezenská vraví, že jej kampaň je založená na dobrovoľníctve, pričom zatiaľ minula asi štyritisíc eur a rovnakú sumu chce minúť aj do volieb.

Tím Kňažka hovorí, že zatiaľ minuli 50-tisíc eur, v oficiálnej kampani by chceli ešte ďalších 80-tisíc.

Nové bilbordy

Fico na otázky o kampani odpovedať nechcel, v utorok začal pravidelnú šnúru podujatí k MDŽ.

Pred niekoľkými dňami ešte zmenil slogan na bilbordoch, podľa ktorých už nie je „pripravený pre Slovensko“, ale „pre ľudí“.

Bilbordy menil aj Procházka, jeho tvár je po novom na výrazne červenom podklade. V najbližších dňoch vystúpi na viacerých koncertoch so Zdenkou Prednou.

Voličské preukazy

  • vydávajú ich mestá a obce,
  • väčšina až do piatka 14. marca, pokyny majú na webe,
  • vypýtať sa dá preukaz na obe kolá volieb,
  • na úrad treba prísť osobne alebo poslať e­-mail,
  • e-­mailom je lepšie o preukaz žiadať v predstihu, aby ho mestá stihli doručiť,
  • treba v ňom uviesť meno, rodné číslo, trvalé bydlisko a adresu, kam má úrad preukaz poslať.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Domov

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 310
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 763
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 20 961
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 773
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 187
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 020
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 627
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 613
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 358
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 753

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

Semafor pred krajským súdom ustúpi z chodníka

Mesto najprv tvrdilo, že inak sa to vyriešiť nedalo. Už to neplatí

Cinkota: Čím viac mi bolo dovolené, tým viac som hranice prekračoval

Verím, že som oveľa múdrejší, hovorí prepustený herec Dušan Cinkota.

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.