SME

Maďari Ficovmu ďakujem neveria, bilbordy ich rozosmiali aj podráždili

Názor na Roberta Fica ukázali Maďari už v prvom kole. V Gabčíkove skončil štvrtý, v Bake piaty.

Bilbord v Šamoríne. Rovnaké sú aj v Gabčíkoveči v Dunajskej Strede.Bilbord v Šamoríne. Rovnaké sú aj v Gabčíkoveči v Dunajskej Strede. (Zdroj: SME - TIBOR SOMOGYI)

BAKA, GABČÍKOVO. Na stene nákupného strediska v centre Gabčíkova je veľký bilbord.

Premiér a kandidát na prezidenta Robert Fico na ňom ďakuje voličom za podporu aj po maďarsky. Köszönöm a támogatást.

„Nepomôže mu to,“ ironicky sa usmeje žena v stredných rokoch, ktorá popodeň prechádza na bicykli.

Hoci viac nechce povedať, totožný názor má desiatka ľudí, ktorých denník SME oslovil v obciach Baka a Gabčíkovo.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na smiech a trápny

„Keď som ho prvýkrát videl, veľmi som sa smial,“ vraví o Ficovom maďarskom bilborde József Eke, šéf kultúrneho strediska v Gabčíkove.

SkryťVypnúť reklamu

„Ľudí to podráždilo,“ súhlasí s ním aj ďalšia obyvateľka Gabčíkova, ktorá pracuje na obecnom úrade v neďalekej obci.

Tým, že sa Fico prvýkrát vo svojej politickej kariére štylizuje do pozície priateľa Maďarov, je podľa nej trápny. „Lepšie by bolo, keby zostal Slovákom,“ ironicky dodáva.

Úradníčka aj Eke zhodne vravia, že Maďari na Slovensku stále nezabudli, že Ficovým koaličným partnerom bol šéf SNS Ján Slota. Rovnako si pamätajú na jeho zrušenie dvojakého občianstva.

„Mám maďarskú národnosť, ale nechcel by som maďarské občianstvo, lebo môj život, moja práca sú na Slovensku,“ vyznáva sa šéf kultúrneho strediska.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C3DE6 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 399
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 275
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 554
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 448
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 933
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 532
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 416
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 068
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu