Nitra 3. novembra (TASR) - Hitom tohtoročnej "psíčkarskej" sezóny je toaletná voda pre psov s názvom Oh may dog, ktorú do Európy priniesli chovatelia čistokrvných plemien psov z USA.
Reklama uviedla najnovší kozmetický prípravok pre psov ako "prvý parfum špeciálne pre psov vznešeného pôvodu, všetkých rás a bez ohľadu na pohlavie." Parfum tvorí nateraz špičku pyramídy voňavých šampónov, prísad do kúpeľa, vlasových, či skôr chlpových gélov, výživných mastí a vitamínových prípravkov, určených na dosiahnutie krásnej srsti psov. K týmto prípravkom neodmysliteľne patria kvalitné trimovacie nože, špeciálne holiace strojčeky a nožnice, orezávače pazúrov, hrebene, kefy na vyčesávanie i masáže a v súčasnosti už aj psie kulmy a fény. Iné pomôcky na zvýraznenie "imidžu", osobitosti a krásy psa, ako napríklad pestrofarebné mašle a mašličky, malé viazanky a motýliky, či náramky a náušnice sa neosvedčili.
Podľa jedného zo skúsených chovateľov "skutočne čistokrvný pes na sebe tieto "čačky" neznesie a dôrazne ich strháva". Mnohé z pomôcok na dosiahnutie maximálnej krásy, pôvabu a nemenej dôležitej príjemnej vône svojich štvornohých "miláčikov", si mohli kúpiť chovatelia psov v stánkoch podnikateľov na medzinárodnej výstave psov všetkých plemien, ktorá sa konala počas víkendu v areáli Agrokomplexu v Nitre.