SME

Za Procházku platil aj člen volebného tímu, Matovič ho viní z podvodu

Bývalý prezidentský kandidát až v pondelok priznal, že mu peniaze daroval aj člen jeho volebného štábu.

Inzerát sa napokon neukázal ako dobrá reklama.Inzerát sa napokon neukázal ako dobrá reklama. (Zdroj: SME - reprofoto)

BRATISLAVA. Poslanec Igor Matovič (OĽaNO) obvinil neúspešného prezidentského kandidáta Radoslava Procházku (Sieť) z podvodného financovania jeho kampane.

Matovič tvrdí, že Procházka mu chcel zaplatiť za inzerciu na dvakrát, menšiu časť oficiálne s dokladom a väčšiu sumu načierno bez dokladu.

Procházka mal za inzerát v regionálnom periodiku, ktoré vydáva Region Press Matovičovej rodiny, zaplatiť 17 200 eur.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Matovič hovorí, že s nelegálnou platbou nesúhlasil a nakoniec sa dohodli oficiálne.

Procházka obvinenia poprel, súhlasil aj s požiadavkou Matoviča ísť na detektor lži.

SkryťVypnúť reklamu

Na kameru sa Procházka vyjadriť nechcel, nepodarilo sa nám s ním ani spojiť, odpovede posielal len cez svojho asistenta Martina Dubéciho, ktorý tiež riadil jeho prezidentskú kampaň.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom C3EUV na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  5. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  8. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  1. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  4. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  5. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  7. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  8. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 9 491
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 996
  3. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 103
  4. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 734
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 486
  6. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 860
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 3 705
  8. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 527
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu