SaS stála Osuského kampaň 41-tisíc, kandidatúru nepovažuje za chybu

Šéf liberálov Richard Sulík ani s odstupom času nepokladá kandidatúru Petra Osuského za chybu.

Keď sa Peter Osuský vzdal kandidatúry, SaS vyjadrila podporu Radoslavovi Procházkovi.(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. Náklady na kampaň prezidentského kandidáta SaS Petra Osuského dosiahli vyše 41-tisíc eur. Peniaze pritom pochádzali výlučne z rozpočtu SaS.

Informovala o tom hovorkyňa strany Sloboda a Solidarita Katarína Svrčeková.

Predseda SaS Richard Sulík dodal, že ani s odstupom času nepokladá kandidatúru Petra Osuského za chybu.

"Pomohli sme urobiť z prezidentských volieb vážnu spoločenskú tému. Pri zbere podpisov na petíciu sme hovorili na uliciach s ľuďmi, bola to dobrá skúsenosť. A napokon, konali sme v prospech demokratického Slovenska, keď sa ukázalo, že v ponuke sú žiadanejší kandidáti," povedal Sulík v súvislosti s podporou Osuského, ktorý sa napokon 29. januára ešte pred voľbami vzdal svojej kandidatúry a SaS následne vyjadrila svoju podporu v prvom kole prezidentských volieb Radoslavovi Procházkovi.

Za čo SaS v kampani zaplatila

Od septembra 2013 do marca 2014 mal Peter Osuský jeden bilbord na Trenčianskej ulici. SaS zaň zaplatila 1 942 eur.

Ďalších 100 bilbordov za 6 359 eur použila strana v rámci antikampane. Boli rozmiestnené po celom Slovensku.

Súčasťou antikampane namierenej proti zvoleniu Roberta Fica za prezidenta Slovenskej republiky boli aj inzertné články za 1 139 eur.

Inzercia na podporu Petra Osuského vyšla stranu na 11 947 eur.

Reklamné oblepenie mikrobusu s heslom kampane Petra Osuského "Sľubujem skúsenosť a dôstojnosť“ stálo 3 312 eur.

Tlačoviny a reklamné predmety stáli 8 164 eur.

Akcent pri prezentácii Petra Osuského dala SaS na jeho videoblogy, v ktorých prezentoval svoje názory na rôzne politicko-spoločenské otázky. Náklady na ich vytvorenie boli 650 eur a do ich podpory na Facebooku SaS investovala 5 953 eur.

Prevádzka webovej stránky vyšla stranu na 213 eur, poštovné na 835 eur, ostatné náklady dosiahli 824 eur.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  2. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  3. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  5. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  6. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  7. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  10. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  2. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  3. Cíťte sa v priestore príjemne
  4. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  7. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  8. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  9. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  10. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  1. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 5 874
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 786
  3. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 551
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 3 378
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 226
  6. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 040
  7. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 2 804
  8. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 1 997
  9. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 034
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 879