BRATISLAVA. Vypracovať odborný „materiál zameraný na posúdenie vplyvov krízy na Ukrajine na obchodné vzťahy medzi Slovenskom a Ukrajinou“ je práca pre tím ekonómov, politológov a právnikov, ktorí by nad ňou presedeli dlhé mesiace. Myslí si to Alexander Duleba, ktorý sa Ukrajine dlhodobo venuje.
Analýzu s týmto zadaním si v júni objednal štátny prepravca ropy Transpetrol. Zákazku za 25-tisíc eur dostala v súťaži, kde boli priamo oslovené tri firmy, neznáma agentúra Flash Media.
Transpetrolu radí o Ukrajine firma, ktorá predáva televízne šouČítajte
Predávajú televízne šou
Firma bývalého novinára Štefana Bodora sa na svojom webe prezentuje predajom reklamného času na staniciach TV Joj či licencií na maďarské televízne šou.
Referencie z konzultačnej činnosti zverejnené na webe nemá, no spoločnosť vraj na Ukrajine sprostredkovala predaj 20-tisíc hektárov lesa.
Duleba hovorí, že hoci by potreboval poznať presnejšie zadanie zákazky, takýto materiál by mal určite zahrnúť aj podmienky asociačnej dohody medzi Ukrajinou a Európskou úniou.