SME

Najúspešnejším denníkom na Slovensku je Nový Čas

Bratislava 2. decembra (TASR) - Najúspešnejším slovenským denníkom je Nový Čas, ktorý pravidelne číta 21,9 percenta obyvateľov Slovenska. Vyplýva to ...

Bratislava 2. decembra (TASR) - Najúspešnejším slovenským denníkom je Nový Čas, ktorý pravidelne číta 21,9 percenta obyvateľov Slovenska. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v období od 12. do 18. novembra na vzorke 3385 respondentov uskutočnil Odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu (OMV SRo).

Účastníci monitoringu mali odpovedať na otázku Ktorý z denníkov ste čítali včera?, pričom vybrať si mohli viacero odpovedí. Druhé miesto preto obsadili regionálne denníky a večerníky so ziskom 10,5 percenta hlasov a na tretej priečke skončili dva tituly - Sme zlúčené s Prácou a Pravda, ktoré číta 9,3 percenta populácie. Ďalšie miesta patria Športu s 8,1-percentnou sledovanosťou a maďarskému periodiku Új Szó, ktoré pravidelne číta 4,4 percenta opýtaných. Za nimi je Národná obroda so 4,2 percentami, Hospodárske noviny s 3,7 percentami, Nový deň s 2,5 percentami a iné denníky s 2,3 percentami hlasov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zaujímavým výsledkom je, že až 42,4 percenta opýtaných nečíta žiadny z vymenovaných denníkov.

Podobné odpovede zazneli aj na otázku Ktorý denník čítate najčastejšie?. Až 37,5 percenta opýtaných odpovedalo, že Nový Čas, 12,4 percenta číta najčastejšie Sme, 11,6 percenta regionálne denníky a 11,3 percenta Pravdu. Denník Šport získal hlasy ôsmich percent respondentov, titul Új Szó získal 6,1 percenta a Národná obroda 4,5 percenta hlasov. Hospodárske noviny a Nový deň najčastejšie číta zhodne po 3,5 percenta oslovených a ostatné denníky číta 1,6 percenta ľudí.

Zloženie účastníkov prieskumu zodpovedá štruktúre obyvateľov Slovenska starších ako 14 rokov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  3. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  2. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  3. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  4. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 343
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 6 243
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 767
  4. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 389
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 3 969
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 3 860
  7. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 701
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 396
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu