Bratislava 3. decembra (TASR) - Televízia Markíza ostáva najsledovanejšou televíziou na Slovensku. Viac ako tri štvrtiny respondentov (76,2 percenta) v prieskume odpovedalo, že si "včera" pozrelo práve jej program. Druhé miesto v sledovanosti zaujíma s 54,2 percenta STV 1, tretie TV JOJ s 21,7 percenta.
Vyplýva to z pravidelného výskumu mediálneho správania sa obyvateľstva, ktorý od 12. do 18. novembra uskutočnil Odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu na reprezentatívnom výberovom súbore 3385 respondentov. Respondenti odpovedali na otázku, ktorú televíznu stanicu sledovali včera.
Necelých 15 percent opýtaných sledovalo deň pred vyplnením dotazníka STV 2 a 13,4 percenta spravodajskú TA3.
Komerčná TV Markíza je súčasne aj najčastejšie sledovanou televíznou stanicou. Jej programovú ponuku uprednostňuje 53,9 percenta opýtaných, vysielanie STV 1 dvadsať percent respondentov. Treťou najčastejšie volenou televíziou na Slovensku je TV Nova, ktorú si obľúbilo 4,6 percenta divákov. Televíziu JOJ preferuje 3,7 percenta a TA3 2,1 percenta oslovených občanov.