Televízie začali výrazne informovať o komunálnych voľbách už v októbri, ale ako ukázal monitoring MEMO 98, postupne sa čas, ktorý voľbám venovali, zmenšil. V období od 19. do 30. novembra v čase oficiálnej volebnej kampane odvysielali monitorované televízie v hlavných spravodajských reláciách iba 14 minút a 12 sekúnd o voľbách.
Výsledky monitoringu spravodajských relácií však naznačujú, že niektorí politici kandidujúci vo voľbách dostali v rámci vysielania médií výraznejší priestor. Spomedzi kandidátov na primátora Bratislavy, ktorým venovali monitorované televízie väčšiu pozornosť v porovnaní s kandidátmi v iných mestách, dostali najväčší priestor Andrej Ďurkovský - 5 minút 44 sekúnd a Juraj Stern - 1 minútu 57 sekúnd. Žiaden z ostatných kandidátov na primátora Bratislavy nezískal súhrnne viac než 30 sekúnd. Spomedzi kandidátov na funkciu primátora druhého najväčšieho slovenského mesta Košíc venovali monitorované televízie najväčšiu pozornosť Zdenkovi Trebuľovi - 3 minúty 19 sekúnd a Emilovi Kočišovi - 1 minútu 35 sekúnd.
Prezentácia žiadneho z ostatných siedmich kandidátov nepresiahla súhrnne viac než pol minúty.
(sita)