BRATISLAVA. Okrem povinného „milujme, budujme a chráňme našu vlasť“, predstavuje Slovenská národná strana na bilbordoch necelý rok pred voľbami aj svoje priority. Predseda Andrej Danko sa po celom Slovensku snaží voličov osloviť ochranou strategických podnikov či zdanením bánk a monopolov.
Opatrenia sú blízke politike vládneho Smeru, pre ktorý by bola SNS jednou z najschodnejších ciest, ako získať koaličného partnera. Danko povolebnú spoluprácu s Ficom doteraz nevylúčil.
„Treba povedať, že pre Smer je to naozaj jeden z potencionálnych koaličných partnerov,“ myslí si sociológ Martin Slosiarik.
Reklamu platia členovia
S bilbordovou reklamou začal už aj Most-Híd. SNS má však v porovnaní s parlamentnými stranami od štátu výrazne menej peňazí. Za volebný výsledok v roku 2012 od štátu dostala asi 1,83 milióna eur.