Najmä mimoparlamentné strany už Slovensko zaplavili reklamou.
BRATISLAVA. Politické strany sa zatiaľ prezentujú len bilbordmi, viaceré z nich však plánujú v lete mobilizovať voličov aj osobnými stretnutiami.
Chcú využiť čas pred spustením ostrej kampane, aby ich voliči vzali na vedomie, zhodujú sa analytici.
Najaktívnejšia je v bilbordovej reklame strana Skok, ktorá stihla prestriedať už viacero motívov. Voliča sa snaží aktuálne osloviť napravo aj naľavo, hrá na city aj na rozum.
Sieť si zasa vypomohla majstrovstvami sveta v hokeji. Líder SNS ponúka aj konkrétne témy a Šanca predstavuje tvár svojej líderky Evy Babitzovej.
Opozičný Most-Híd láka voliča na víziu opätovného rastu Slovenska.
Kampaň to vraj nie je
Mimoparlamentné strany odmietajú, že rozbehli predvolebnú kampaň. „Súčasťou budovania novej strany je aj jej predstavovanie a to sa snažíme všetkými dostupnými spôsobmi,“ argumentuje hovorca Šance Peter Marčan.