SME

Csáky dnes oficiálne predstavil logo predreferendovej kampane o vstupe SR do EÚ

Bratislava 17. januára (TASR) - Vicepremiér Pál Csáky dnes oficiálne predstavil logo predreferendovej kampane o vstupe Slovenska do Európskej únie (EÚ).

Logu - modrému štvorcu s dvanástimi hviezdami v tvare kruhu - dominuje slovenský vrch Kriváň. Ten podľa Csákyho symbolizuje, že Slovensko sa chce stať členom EÚ.

Logo sa používa už od roku 1999, keď vláda prijala materiál o komunikačnej stratégii pre vstup SR do únie. V súčasnosti bude aj oficiálnym logom pre celú kampaň. O mesiac chce Csáky predstaviť kombinované logo, kde budú aj oficiálne logá parlamentných politických strán.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vicepremiér predloží v stredu na rokovanie vlády stratégiu predreferendovej kampane. Jej súčasťou bude zriadenie bezplatnej telefonickej linky 0800 111 666, kde budú pracovníci informovať občanov o výhodách integrácie do európskej pätnástky, ako aj internetová stránka www.eureferendum.sk. Obe by sa mali spustiť do prevádzky v priebehu niekoľkých týždňov. Pripravujú sa aj informačné brožúry o EÚ, regionálne konferencie, kultúrne podujatia či návštevy predstaviteľov únie v SR.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň sa zameria na cieľové skupiny, ktorými sú mladí ľudia, ženy, manažéri, podnikatelia, príslušníci menšín vrátane Rómov, seniori a obyvatelia Prešovského a Trenčianskeho kraja. Tí, ako aj sympatizanti opozičných strán HZDS a KSS, totiž podľa prieskumov verejnej mienky deklarujú odpor k vstupu SR do EÚ.

Csáky informoval, že má naplánované stretnutia s predstaviteľmi cirkví, ktorých chce požiadať o podporu kampane, rovnako aj s predstaviteľmi verejnoprávnych a súkromných médií. Tie by mali vysielať spoty o EÚ a okrúhle stoly na túto tému.

*alf pa

NNNN

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 854
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 075
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 065
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 497
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 689
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 749
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 502
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 282
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu