SME
Streda, 16. jún, 2021 | Meniny má Blanka, BiankaKrížovkyKrížovky

Csáky dnes oficiálne predstavil logo predreferendovej kampane o vstupe SR do EÚ

Bratislava 17. januára (TASR) - Vicepremiér Pál Csáky dnes oficiálne predstavil logo predreferendovej kampane o vstupe Slovenska do Európskej únie (EÚ).

Logu - modrému štvorcu s dvanástimi hviezdami v tvare kruhu - dominuje slovenský vrch Kriváň. Ten podľa Csákyho symbolizuje, že Slovensko sa chce stať členom EÚ.

Logo sa používa už od roku 1999, keď vláda prijala materiál o komunikačnej stratégii pre vstup SR do únie. V súčasnosti bude aj oficiálnym logom pre celú kampaň. O mesiac chce Csáky predstaviť kombinované logo, kde budú aj oficiálne logá parlamentných politických strán.

Vicepremiér predloží v stredu na rokovanie vlády stratégiu predreferendovej kampane. Jej súčasťou bude zriadenie bezplatnej telefonickej linky 0800 111 666, kde budú pracovníci informovať občanov o výhodách integrácie do európskej pätnástky, ako aj internetová stránka www.eureferendum.sk. Obe by sa mali spustiť do prevádzky v priebehu niekoľkých týždňov. Pripravujú sa aj informačné brožúry o EÚ, regionálne konferencie, kultúrne podujatia či návštevy predstaviteľov únie v SR.

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň sa zameria na cieľové skupiny, ktorými sú mladí ľudia, ženy, manažéri, podnikatelia, príslušníci menšín vrátane Rómov, seniori a obyvatelia Prešovského a Trenčianskeho kraja. Tí, ako aj sympatizanti opozičných strán HZDS a KSS, totiž podľa prieskumov verejnej mienky deklarujú odpor k vstupu SR do EÚ.

Csáky informoval, že má naplánované stretnutia s predstaviteľmi cirkví, ktorých chce požiadať o podporu kampane, rovnako aj s predstaviteľmi verejnoprávnych a súkromných médií. Tie by mali vysielať spoty o EÚ a okrúhle stoly na túto tému.

*alf pa

NNNN

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako sa mení dynamika firiem?
  2. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom
  3. Zázračná hranica kilometrov, po ktorej sa vám elektromobil neoplatí
  4. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  5. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame
  6. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  7. Po Slovensku na motorke
  8. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  9. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  10. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020?
  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  3. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  4. Začíname prikrmovať: Ako vybrať detskú ovocnú výživu?
  5. Arónia: Spoznajte jej zázračné účinky na zdravie, chutné recepty
  6. Po Slovensku na motorke
  7. Brusnica – lahodná i účinná zároveň
  8. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  9. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  10. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 23 253
  2. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 13 466
  3. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 12 625
  4. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 10 639
  5. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 9 384
  6. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 8 747
  7. Čo robiť v Tatrách, keď počasie pokazí plány? 7 329
  8. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť 7 004
  9. Obľubovali ste termínované vklady? Spoznajte alternatívy 5 493
  10. 4 veci, ktoré potrebujete vedieť o bezpečnosti elektromobilov 5 067
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Testovanie na nový koronavírus.

Vykonalo sa 4234 PCR testov.


TASR 28m
Minister vnútra Roman Mikulec čelí odvolávaniu.

Minister vnútra má podporu vlády.


a 2 ďalší 2 h

Druhú dávku vakcíny dostalo už celkov 1 194 127 ľudí.


a 2 ďalší 34m