SME

Stratégia Smeru je jasná, voličov si kúpi balíčkami

Ani tretí sociálny balíček však nemusí vládnej strane priniesť úspech.

Pre ľudí, ale najmä pre Smer. Robert Fico oznámil v máji druhý balíček.Pre ľudí, ale najmä pre Smer. Robert Fico oznámil v máji druhý balíček. (Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA)

Stratégia Smeru pred voľbami je jasná, ale ani najdrahší balíček úspech priniesť nemusí. Motívom predvolebnej kampane sa vládna strana už netrápi, voličov bude lákať na tretí sociálny balíček.

BRATISLAVA. Najmä pomoc mladým rodinám a dôchodcom. Tretí balíček sociálnych opatrení, ktorý chce kabinet Roberta Fica zo Smeru predstaviť v decembri, má byť podľa informácií z prostredia vlády jediným lákadlom pre voličov v budúcoročných voľbách.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hlavné slovo pri tvorbe balíčka by mal mať okrem ministra financií Petra Kažimíra najmä minister sociálnych vecí Ján Richter.

SkryťVypnúť reklamu

Podpredseda Smeru a zatiaľ neoficiálny šéf volebnej kampane Marek Maďarič pre SME potvrdil, že tretí balíček bude súčasťou kampane. „Strana, ktorá vládne, je v období volebnej kampane posudzovaná predovšetkým podľa svojich vládnych výsledkov a rozhodnutí. V tomto zmysle sa nepochybne súčasťou volebného súboja stane aj avizovaný tretí balíček sociálno-ekonomických opatrení.“

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C3RRC na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 314
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 713
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu