Vláda schválila návrh stratégie kampane o vstupe SR do EÚ

Bratislava 22. januára (TASR) - Vláda dnes prijala návrh stratégie predreferendovej kampane o vstupe Slovenska do Európskej únie (EÚ), ktorú predložil ...

Bratislava 22. januára (TASR) - Vláda dnes prijala návrh stratégie predreferendovej kampane o vstupe Slovenska do Európskej únie (EÚ), ktorú predložil vicepremiér Pál Csáky.

Súčasťou kampane, ktorá odštartovala už v utorok po tom, ako parlament prijal návrh uznesenia o vypísaní referenda, bude bezplatná telefonická linka 0800 111 666. Linka začne fungovať od 1. marca a bude poskytovať informácie o výhodách integrácie do európskej pätnástky. Od budúceho týždňa sa spustí do prevádzky aj internetová stránka www.eureferendum.sk. Pripravujú sa informačné brožúry o EÚ, regionálne konferencie, kultúrne podujatia či návštevy predstaviteľov únie v SR.

Csáky dnes informoval, že mimovládne subjekty, vrátane médií, budú môcť už od pondelka predkladať projekty na podporu šírenia informácií o EÚ a mobilizáciu obyvateľstva v regiónoch na májové referendum v sume do 250 tisíc korún. Prihlásiť sa môžu písomne aj elektronickou formou, a to na adrese Úradu vlády SR alebo prostredníctvom internetovej vládnej stránky www.vlada.gov.sk, kde je zverejnený projektový formulár. Výber a zaradenie projektov do kampane bude zverejnené do 5 dní po výberovom konaní na vládnej internetovej stránke. Na projekty sa ráta so sumou 30 miliónov korún.

Kampaň sa zameria na cieľové skupiny, ktorými sú mladí ľudia, ženy, manažéri, podnikatelia, príslušníci menšín vrátane Rómov, seniori a obyvatelia Prešovského a Trenčianskeho kraja. Tí, ako aj sympatizanti opozičných strán HZDS a KSS, totiž podľa prieskumov verejnej mienky deklarujú odpor k vstupu SR do EÚ.

Kampaň bude stáť 50 miliónov korún. Csáky má však prisľúbené ďalšie finančné prostriedky od delegatúry EK v SR.

Predreferendová kampaň má už aj svoje oficiálne logo. Predstavuje ho modrý štvorec s dvanástimi európskymi hviezdami v tvare kruhu, ktorému dominuje slovenský vrch Kriváň. Ten podľa Csákyho symbolizuje, že Slovensko sa chce stať členom EÚ.

Logo sa používa už od roku 1999, keď vláda prijala materiál o komunikačnej stratégii pre vstup SR do únie.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  2. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  3. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  8. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  9. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  10. Inteligencia vo všetkom
  1. Budúcnosť EÚ a inteligentných miest
  2. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  6. Zlatá minca 2016 priniesla pre mBank sedem ocenení
  7. BILLA a Jamie Oliver pozývajú deti do zázračnej záhradky!
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  9. Odšťavovač s veľkým plniacim otvorom? Nenachytajte sa!
  10. Advokáti budú v stredu bezplatne radiť v 8 mestách
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 24 208
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 269
  3. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 984
  4. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 6 200
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 5 839
  6. 5 krokov k vlastnému bývaniu 5 373
  7. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 568
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 3 235
  9. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 2 988
  10. Rodinná dovolenka v Burgenlande 1 765

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Desať vecí, ktoré treba vedieť o osýpkach

Prečítajte si desať základných otázok a odpovedí týkajúcich sa osýpok, ich prenosu, príznakov, možnej epidémie a ochrane pred nakazením.

KOMENTÁRE

Keď sú osýpky v hlavách

Keď sa na osýpky neočkovalo, ročne sa nimi nakazilo 10- až 20-tisíc detí.

EKONOMIKA

Fico sa chváli ekonomickými výsledkami. Oprávnene?

Prvého mája zverejníme súbor opatrení pre pracujúcich, tvrdí premiér.

Neprehliadnite tiež

Desať vecí, ktoré treba vedieť o osýpkach

Prečítajte si desať základných otázok a odpovedí týkajúcich sa osýpok, ich prenosu, príznakov, možnej epidémie a ochrane pred nakazením.

Vysielacia rad pokutovala, vysielateľ TV JOJ má zaplatiť tisíce eur

Televízia začiatkom novembra 2016 odvysielala viac ako 12 minút reklamy za hodinu.

Lajčák hovoril s rakúskym kolegom o brexite

Lajčák privítal predložený návrh pravidiel pre rokovania so Spojeným kráľovstvom.

Pri Weissovi ml. policajti nezvládli ani základné úkony, hovorí prokurátor, podľa ktorého sa skutok nestal

Futbalista by sa mal podľa prokurátora správať uvedomelejšie. Jedno z dievčat vypovedalo, že si policajnú kontrolu ani nevšimlo.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop