Piatimi osobnými vlakmi denne cestovalo tam aj späť šesťsto ľudí. Vlaky spájali Kolárovo s Králkou, Violínom, Čalovcom, Balvanmi, Kameničnou, Hadovcami a Komárnom.
"S nami o zrušení trate nikto nerokoval. Pritom máme konkrétne predstavy o tom, ako by bolo možné osobnú dopravu urobiť hospodárnou," povedal dnes pre TASR primátor Kolárova Imrich Árgyusi, ktorý dodal, že petície, ani žiadosti občanov, starostov obcí aj primátora Kolárova adresované Železničnej spoločnosti, a. s., Ministerstvu dopravy, pôšt a telekomunikácií SR, orgánom Nitrianskeho samosprávneho kraja, predsedovi vlády SR nepomohli. Jedným zo spôsobov záchrany trate mohlo byť podľa primátora jej využitie najväčším zamestnávateľom v Kolárove, firmou Kromberg & Schubert, ktorá dopravuje väčšiu časť z vyše 2500 zamestnancov do Kolárova z okolia autobusmi. "Kedysi jednu celú vlakovú súpravu oboma smermi využívali lodiari cestujúci za prácou z Kolárova do Komárna. Prečo by to teraz nemohlo byť opačne," kladie otázku primátor. A zároveň aj odpovedá: "Železnica nepodnikla na zhospodárnenie osobnej dopravy na tejto trati žiadnu iniciatívu. Pokiaľ by ponúkla cestovné vo výške cestovného autobusom, stovky zamestnancov firmy Kromberg & Schubert mohli do Kolárova cestovať vlakom.