Frešo: SDKÚ chce billboardami ukázať, že stojí na voličoch

Frešo odmieta, že by na billboardoch bolo mnoho tvárí, ktoré sú zamestnanci bratislavskej župy.

Pavol Frešo.(Zdroj: SITA - Ján Slovák)

BRATISLAVA. SDKÚ chce podľa predsedu strany Pavla Freša billboardovou kampaňou ukázať, že celá história SDKÚ stojí v prvom rade na voličoch.

„SDKÚ nepatrí funkcionárom, ani predsedovi, ale patrí voličom. Billboardová kampaň symbolizuje, že SDKÚ-DS sa vracia k voličom,“ povedal Frešo dnes pre agentúru SITA s tým, že na billboardoch sú straníci a komunálni politici, ktorí sa hlásia k SDKÚ.

Takmer stovka tvárí

„Je to zrozumiteľný signál, že všetky úspechy, ktoré sú spájané s SDKÚ, sú výsledkom voličskej podpory a dôvery členov strany. Primárna vždy bola podpora voličov,“ zdôraznil.

Na billboardoch bude takmer stovka tvárí. Frešova však na billboardoch chýba. „Neexistujú hádam ľudia, ktorí by nevedeli, že som v SDKÚ,“ povedal. Frešo odmieta, že by na billboardoch bolo mnoho tvárí, ktoré sú zamestnanci bratislavského VÚC.

„Spomedzi 100 členov sú medzi nimi aktívni komunálni poslanci, ale aj radoví členovia

Frešo nesúhlasí ani s tvrdením, že z SDKÚ robí regionálnu stranu.

Politika zdola

„Politika sa musí robiť zdola. Nedá sa sedieť v centrále v Bratislave a filozofovať, ako vyzerá Slovensko. Naši členovia sa objavia v každom regióne Slovenska, nielen štyri vyvolené tváre, tak ako to bolo v minulosti,“ povedal.

Podľa neho ak chceme mať životnú úroveň ako v Rakúsku, tak sa ním musíme inšpirovať. „Tam sa v prvom rade starajú bezprostredne o svoje okolie. Tam sú najsilnejší politici zdola, z regiónov.

Slovensko sa musí vydať touto cestou. Majú prísť politici zdola, nie dosadení z Bratislavy. Politici, ktorí žijú život bežných ľudí, preto im rozumejú a dokážu priniesť riešenia pre zlepšenie života. A to naozaj spravíme," povedal s tým, že to bude aj ponuka SDKÚ-DS, aby ľudia všade cítili, že ich jeho strana zastupuje.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  8. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  9. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  10. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  1. Modesta Real Estate sprostredkovala pre Emil Frey halu v P3
  2. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  3. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  4. Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu
  5. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  6. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  7. Cíťte sa v priestore príjemne
  8. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  10. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 9 527
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 481
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 454
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 4 278
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 835
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 3 682
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 881
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 2 801
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 1 908
  10. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek 815