SME

Dzurinda chce zvýšiť podporu verejnosti vstupu do NATO informačnou kampaňou

Bratislava 26. januára (TASR) - Iniciovať informačnú kampaň na zvýšenie podpory verejnosti vstupu Slovenska do NATO chce predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda ...

Bratislava 26. januára (TASR) - Iniciovať informačnú kampaň na zvýšenie podpory verejnosti vstupu Slovenska do NATO chce predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda spolu s ministrom zahraničných vecí Eduardom Kukanom a ministrom obrany Ivanom Šimkom.

Práve práca s verejnosťou je oblasť, kde je potrebné zvýšiť úsilie v príprave SR na členstvo v NATO, zhodli sa na dnešnom pracovnom rokovaní. Členovia vlády tak reagujú na pokles podpory občanov pre vstup do aliancie. Ten nie je podľa Dzurindu dramatický, ale "na strane druhej nechceme to ani podceniť, nechceme sa tváriť, že si tento jav nevšímame".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Predseda vlády požiadal obidvoch ministrov, aby prehodnotili možnosti svojich rezortov a pripravili "intenzívnu vysvetľovaciu komunikáciu s občanmi" - propagáciu vstupu do NATO. Ministri by mali tiež prehodnotiť, koľko finančných prostriedkov môžu na tento účel vyčleniť.

Dzurinda si nemyslí, že by podpora vstupu klesala preto, že by si to občania "rozmysleli", alebo ich o tom presvedčili odporcovia aliancie. "Skôr si myslím, že tá loptička je na našej strane," povedal premiér. Podľa jeho slov je potrebné vysvetľovať ľuďom, že členstvo v aliancii prinesie pre Slovensko bezpečnosť, "akú potrebuje, akú doposiaľ v dejinách nikdy nemalo". Dôležité je tiež opakovať, že kolektívna obrana v rámci Severoatlantickej aliancie je lacnejšia ako individuálna obrana, poznamenal Dzurinda.

SkryťVypnúť reklamu

"Členstvo v aliancii nie je spojené s udalosťami v Iraku, nijako nepodmieňuje našu prípadnú účasť alebo neúčasť na akcii," zdôraznil ďalej premiér. Ďalším argumentom v informačnej kampani bude pripomínanie priamej väzby medzi životnou úrovňou, investíciami, novými pracovnými príležitosťami a začleňovaním sa do aliancie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 852
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 073
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 063
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 497
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 695
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 751
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 502
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 281
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu