V kampani za pol milióna eur budú vysvetľovať ciele projektu ESMO

Projekt Elektronických služieb monitoringu obvinených a odsúdených si celkovo vyžiada 22 miliónov eur.

(Zdroj: Ilustračné SITA)

BRATISLAVA. Mnohomiliónový projekt Elektronické služby monitoringu obvinených a odsúdených (ESMO) nemá len odľahčiť preplnené slovenské väznice. Jeho ciele sú širšie.

Prostredníctvom mediálnej kampane za viac ako pol milióna eur sa bude o tom snažiť presvedčiť verejnosť ministerstvo spravodlivosti. V agentúre Creo/Young & Rubicam si objednalo mediálne služby v predpokladanom rozsahu 511 949 eur s DPH. Hlavným posolstvom kampane, ktorú agentúra pripraví, je informovať odbornú aj laickú verejnosť o skutočnom potenciáli projektu.

"Naplno sa využije publikovaním elektronických služieb, ktoré umožnia občanom a podnikateľom nahlasovať porušenia zákona," vysvetľuje sa hlavný zmysel kampane v zmluve uzavretej medzi ministerstvom a agentúrou.

Verejnosť sa dozvie, že projekt ESMO, ktorý je známy najmä plánovaným zavedením elektronických náramkov pre odsúdených, prinesie aj aktívne služby varujúce pred prítomnosťou odsúdených osôb a bude slúžiť aj ako prevencia násilnej a majetkovej činnosti.

Komunikačné aktivity

Ministerstvo spravodlivosti pre TASR uviedlo, že dôvodom nákupu mediálnych služieb je zabezpečenie komunikačných a informačných aktivít pre potreby projektu ESMO. Kampaň je hradená z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, teda z Operačného programu Informatizácia spoločnosti.

Mediálna kampaň sa začne podľa mediálneho plánu budúci týždeň a potrvá do druhej polovice septembra. Agentúra pre štát nakúpi vysielací čas najmä v televíziách (TV Markíza, TV Doma, TV Dajto, TV JOJ, TV JOJ Plus, TV JOJ Wau, Jednotka, Dvojka a TA3). Na spoty v nich by mali ísť tri pätiny rozpočtu kampane.

Informácie o benefitoch projektu sa objavia aj v denníkoch (Nový Čas, Plus jeden deň, Pravda), v časopisoch (Eurotelevízia, Život) a v rádiách (Rádio expres, Fun Rádio a Slovenský rozhlas).

Testovacia fáza

Projekt ESMO, hradený výlučne z eurofondov, si celkovo vyžiada 22,04 milióna eur bez DPH, pričom na jeho prevádzku bude v budúcnosti treba podľa odhadu rezortu ďalších 3,8 milióna eur ročne. Po viacročných prípravách vstúpil do testovacej fázy. V ostrej prevádzke by mal byť od budúceho roka.

Okrem tejto objednalo ministerstvo spravodlivosti v Creo/Young & Rubicam aj ďalšiu mediálnu kampaň. Za celkom 67 728 eur s DPH bude propagovať jeho ďalší projekt Elektronická zbierka zákonov Slovlex. Kampaň prebieha v mesiaci august v printových médiách, rádiách a na internete.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 630
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 191
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 8 451
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 374
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 858
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 560
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 479
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 3 103
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 3 071
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 464

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Osem zásadných zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Kto si málo sporí a príliš často mení zamestnanie, dostane o niečo nižší úver ako doteraz.

KOMENTÁRE

Na obranu bratislavskej kaviarne

Kaviareň je so svojím dešpektom k spiatočníctvu pre vidiek trvalou výzvou.

BRATISLAVA

Bol priekopník – utečenec. Jeho meno zmizlo z novín aj z histórie

Václav Nedomanský má zo svetových šampionátov deväť medailí.

KOŠICE KORZÁR

Vincent Lukáč nesúhlasí s vyvesením jeho dresu v Steel Aréne

Vedenie rozhodnutie prekvapilo.

Neprehliadnite tiež

Štátna poisťovňa odmieta reči o opatreniach na úkor pacienta

VšZP sa chce k tejto téme podrobnejšie vyjadriť na budúci týždeň.

Základný vojenský výcvik má za sebou ďalších 192 vojakov

Vojaci sú pripravení na výkon základných funkcií.

Cirkvi chcú predstaviť vlastný návrh financovania

Predstavitelia kresťanských cirkví a židovskej náboženskej obce sa pravidelne stretávajú, aby diskutovali na rozličné témy.

PÍŠE MÁRIUS KOPCSAY

Drop sa vracia. Domov, na Slovensko

Je to jeden z najzvláštnejších vtákov. A chýbalo len málo, aby na Slovensku celkom vyhynul. Opäť sa mu však u nás začína páčiť. Kúsok od Bratislavy prečkalo zimu asi päťsto impozantných dropov veľkých


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop