V kampani za pol milióna eur budú vysvetľovať ciele projektu ESMO

Projekt Elektronických služieb monitoringu obvinených a odsúdených si celkovo vyžiada 22 miliónov eur.

(Zdroj: Ilustračné SITA)

BRATISLAVA. Mnohomiliónový projekt Elektronické služby monitoringu obvinených a odsúdených (ESMO) nemá len odľahčiť preplnené slovenské väznice. Jeho ciele sú širšie.

Prostredníctvom mediálnej kampane za viac ako pol milióna eur sa bude o tom snažiť presvedčiť verejnosť ministerstvo spravodlivosti. V agentúre Creo/Young & Rubicam si objednalo mediálne služby v predpokladanom rozsahu 511 949 eur s DPH. Hlavným posolstvom kampane, ktorú agentúra pripraví, je informovať odbornú aj laickú verejnosť o skutočnom potenciáli projektu.

"Naplno sa využije publikovaním elektronických služieb, ktoré umožnia občanom a podnikateľom nahlasovať porušenia zákona," vysvetľuje sa hlavný zmysel kampane v zmluve uzavretej medzi ministerstvom a agentúrou.

Verejnosť sa dozvie, že projekt ESMO, ktorý je známy najmä plánovaným zavedením elektronických náramkov pre odsúdených, prinesie aj aktívne služby varujúce pred prítomnosťou odsúdených osôb a bude slúžiť aj ako prevencia násilnej a majetkovej činnosti.

Komunikačné aktivity

Ministerstvo spravodlivosti pre TASR uviedlo, že dôvodom nákupu mediálnych služieb je zabezpečenie komunikačných a informačných aktivít pre potreby projektu ESMO. Kampaň je hradená z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, teda z Operačného programu Informatizácia spoločnosti.

Mediálna kampaň sa začne podľa mediálneho plánu budúci týždeň a potrvá do druhej polovice septembra. Agentúra pre štát nakúpi vysielací čas najmä v televíziách (TV Markíza, TV Doma, TV Dajto, TV JOJ, TV JOJ Plus, TV JOJ Wau, Jednotka, Dvojka a TA3). Na spoty v nich by mali ísť tri pätiny rozpočtu kampane.

Informácie o benefitoch projektu sa objavia aj v denníkoch (Nový Čas, Plus jeden deň, Pravda), v časopisoch (Eurotelevízia, Život) a v rádiách (Rádio expres, Fun Rádio a Slovenský rozhlas).

Testovacia fáza

Projekt ESMO, hradený výlučne z eurofondov, si celkovo vyžiada 22,04 milióna eur bez DPH, pričom na jeho prevádzku bude v budúcnosti treba podľa odhadu rezortu ďalších 3,8 milióna eur ročne. Po viacročných prípravách vstúpil do testovacej fázy. V ostrej prevádzke by mal byť od budúceho roka.

Okrem tejto objednalo ministerstvo spravodlivosti v Creo/Young & Rubicam aj ďalšiu mediálnu kampaň. Za celkom 67 728 eur s DPH bude propagovať jeho ďalší projekt Elektronická zbierka zákonov Slovlex. Kampaň prebieha v mesiaci august v printových médiách, rádiách a na internete.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  7. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  9. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  2. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  5. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  9. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  10. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 8 782
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 8 370
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 357
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 932
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 830
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 786
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 704
  8. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 960
  9. Ušetrite až 60 % nákladov na elektrinu využitím slnečnej energie 935
  10. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach 687

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoša kritizuje jeho tajomník z Mosta

Na čom bude lietať slovenská armáda mali povedať do konca septembra.

DOMOV

Pellegriniho úradníčka má blízko k IT firme spájanej s Počiatkom

Žiláková má mať vzťah so šéfom Anextu.

SVET

Putin sa prišiel pozrieť na vojenské cvičenia Západ 2017

Moskva ubezpečovala, že manévre nie sú prípravou na inváziu do Poľska a Litvy.

Neprehliadnite tiež

Domov

Toaletný papier je v nemocniciach stále nedostatkový tovar

Nemocnice nesúhlasia s Druckerom, že ak žiadajú od pacienta, aby si priniesol WC papier, je to ich zlyhanie. Nevieme ho ustrážiť, tvrdia.

Domov

Ministerstvo rieši sťažnosti na firmu s pneumatikami v Dunajskej Strede

Miestni sa dlhodobo sťažujú na prenikavý zápach a čierny prach.

Domov

Ochranu osobných údajov by mal upravovať nový zákon

Zásadnou zmenou prešli práva dotknutých osôb.

Domov

Ministerka Lubyová zrušila spornú výzvu na podporu výskumu

Ministerstvo chce nastaviť nové podmienky.