SME

Z billboardov sa na občanov stále usmievajú politici a predvianočné ponuky

Bratislava 1. februára (TASR) - Od parlamentných volieb síce uplynuli už viac ako štyri mesiace, na občanov sa však z veľkoplošných reklám ešte stále ...

Bratislava 1. februára (TASR) - Od parlamentných volieb síce uplynuli už viac ako štyri mesiace, na občanov sa však z veľkoplošných reklám ešte stále usmievajú slovenskí politici, ktorí im sľubujú lepší život, viac peňazí a menej starostí. Teoreticky je pritom možné, že milo sa tváriaci predstavitelia strán a hnutí zostanú na billboardoch "visieť" až do ďalších volieb. Väčšina spoločností prenajímajúcich reklamné plochy totiž ponecháva ich obsah nedotknutý dovtedy, kým o ne neprejaví záujem ďalší klient. "Pre spoločnosti by bolo prelepovanie billboardov príliš nákladné. Neoplatí sa im to a ich klientom to môže byť v podstate jedno," uviedol Daniel Abrahám z jednej bratislavskej reklamnej agentúry.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Na Slovensku je registrovaných približne 12 reklamných spoločností a šesťtisíc veľkoplošných reklamných plôch. Spolu s osamotenými billboardami, ktoré prenajímajú rôzni súkromníci, je ich však asi osemtisíc. "Počas predvolebnej kampane sa ceny plôch výrazne zvýšili. Bol po nich veľký dopyt a jednotlivé strany si v prípade záujmu museli billboardy, o ktoré mali záujem, prenajať aj osem mesiacov dopredu. Zvýšený záujem je i pred vianočnými sviatkami. V súčasnosti sa ale situácia už upokojila a o reklamné plochy sa už klienti netrhajú," konštatoval Abrahám. Občanov tak budú usmievajúci sa politici či rôzne predvianočné ponuky na billboardoch pravdepodobne iritovať ešte dosť dlho.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 971
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 592
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 785
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 606
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 284
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 998
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 520
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 106
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu