SME

Deti navrhujú plyšové hračky. Pomáhajú tak chudobným rovesníkom

Časť zisku z predaja deťmi navrhnutých plyšových hračiek pomôže deťom žijúcim v chudobných podmienkach.

(Zdroj: Ilustračné SME - Marek Nemec)

BRATISLAVA. Dieťa navrhne plyšovú hračku, návrh sa premení na skutočnosť, výrobok sa začne predávať v obchodných domoch IKEA po celom svete a časť zisku z jeho predaja pomôže deťom žijúcim v chudobných podmienkach.

To je hlavná myšlienka Kampane plyšových hračiek, ktorú už po 13-krát uskutočňuje nadácia IKEA Foundation v spolupráci s organizáciami UNICEF a Save the Children s cieľom poskytnúť chudobným deťom viac príležitostí na lepšiu budúcnosť a kvalitnejšie vzdelanie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Plyšové hračky z tejto kampane sú naozaj milé a nápadité, no majú aj hlbší význam. Deti takto pomáhajú deťom pri budovanú lepšej a krajšej budúcnosti,“ hovorí Bodil Fritjofsson z IKEA Švédsko.

SkryťVypnúť reklamu

Za 12 rokov sa vďaka kampani vyzbieralo už takmer 77 miliónov eur, ktoré pomohli viac ako 11 miliónom detí prostredníctvom 99 projektov v 46 krajinách sveta.

Za každú plyšovú hračku alebo knižku pre deti, ktorú od 25. októbra do 26. decembra tohto roku zakúpite v obchodnom dome IKEA, venuje nadácia jedno euro organizáciám UNICEF a Save the Children.

Počas tohtoročnej Kampane plyšových hračiek sa bude opäť konať súťaž v kreslení. Deti budú môcť navrhnúť svoju vlastnú plyšovú hračku na workshope, ktorý bude v obchodnom dome IKEA od 5. do 7. novembra od 10:00 do 20:00. "Možno práve podľa ich návrhu vyrobíme hračky, ktoré sa budú predávať v IKEA," píše sa vo vyhlásení IKEA.

Ikea

Riaditeľ IKEA pre Česko, Slovensko a Maďarsko David McCabe verí, že digitalizácia predaja môže fungovať aj v kamennom obchode.

Nábytkový gigant zavádza možnosti online nakupovania aj v kamenných obchodoch.


33
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  2. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  6. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  7. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  1. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  2. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  3. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  5. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  6. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  7. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 13 443
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 381
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 960
  4. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 663
  5. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 202
  6. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 044
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 041
  8. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 1 937
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu