Deti navrhujú plyšové hračky. Pomáhajú tak chudobným rovesníkom

Časť zisku z predaja deťmi navrhnutých plyšových hračiek pomôže deťom žijúcim v chudobných podmienkach.

(Zdroj: Ilustračné SME - Marek Nemec)

BRATISLAVA. Dieťa navrhne plyšovú hračku, návrh sa premení na skutočnosť, výrobok sa začne predávať v obchodných domoch IKEA po celom svete a časť zisku z jeho predaja pomôže deťom žijúcim v chudobných podmienkach.

To je hlavná myšlienka Kampane plyšových hračiek, ktorú už po 13-krát uskutočňuje nadácia IKEA Foundation v spolupráci s organizáciami UNICEF a Save the Children s cieľom poskytnúť chudobným deťom viac príležitostí na lepšiu budúcnosť a kvalitnejšie vzdelanie.

„Plyšové hračky z tejto kampane sú naozaj milé a nápadité, no majú aj hlbší význam. Deti takto pomáhajú deťom pri budovanú lepšej a krajšej budúcnosti,“ hovorí Bodil Fritjofsson z IKEA Švédsko.

Za 12 rokov sa vďaka kampani vyzbieralo už takmer 77 miliónov eur, ktoré pomohli viac ako 11 miliónom detí prostredníctvom 99 projektov v 46 krajinách sveta.

Za každú plyšovú hračku alebo knižku pre deti, ktorú od 25. októbra do 26. decembra tohto roku zakúpite v obchodnom dome IKEA, venuje nadácia jedno euro organizáciám UNICEF a Save the Children.

Počas tohtoročnej Kampane plyšových hračiek sa bude opäť konať súťaž v kreslení. Deti budú môcť navrhnúť svoju vlastnú plyšovú hračku na workshope, ktorý bude v obchodnom dome IKEA od 5. do 7. novembra od 10:00 do 20:00. "Možno práve podľa ich návrhu vyrobíme hračky, ktoré sa budú predávať v IKEA," píše sa vo vyhlásení IKEA.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  2. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  3. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  8. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  9. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  10. Inteligencia vo všetkom
  1. Budúcnosť EÚ a inteligentných miest
  2. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  6. Zlatá minca 2016 priniesla pre mBank sedem ocenení
  7. BILLA a Jamie Oliver pozývajú deti do zázračnej záhradky!
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  9. Odšťavovač s veľkým plniacim otvorom? Nenachytajte sa!
  10. Advokáti budú v stredu bezplatne radiť v 8 mestách
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 24 238
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 276
  3. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 984
  4. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 6 152
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 5 869
  6. 5 krokov k vlastnému bývaniu 5 403
  7. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 542
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 3 298
  9. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 3 024
  10. Rodinná dovolenka v Burgenlande 1 715

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Desať vecí, ktoré treba vedieť o osýpkach

Prečítajte si desať základných otázok a odpovedí týkajúcich sa osýpok, ich prenosu, príznakov, možnej epidémie a ochrane pred nakazením.

KOMENTÁRE

Keď sú osýpky v hlavách

Keď sa na osýpky neočkovalo, ročne sa nimi nakazilo 10- až 20-tisíc detí.

EKONOMIKA

Fico sa chváli ekonomickými výsledkami. Oprávnene?

Prvého mája zverejníme súbor opatrení pre pracujúcich, tvrdí premiér.

Neprehliadnite tiež

Desať vecí, ktoré treba vedieť o osýpkach

Prečítajte si desať základných otázok a odpovedí týkajúcich sa osýpok, ich prenosu, príznakov, možnej epidémie a ochrane pred nakazením.

Rada pre vysielanie pokutovala, JOJ má zaplatiť tisíce eur

Televízia začiatkom novembra 2016 odvysielala viac ako 12 minút reklamy za hodinu.

Lajčák hovoril s rakúskym kolegom o brexite

Lajčák privítal predložený návrh pravidiel pre rokovania so Spojeným kráľovstvom.

Pri Weissovi ml. policajti nezvládli ani základné úkony, hovorí prokurátor, podľa ktorého sa skutok nestal

Futbalista by sa mal podľa prokurátora správať uvedomelejšie. Jedno z dievčat vypovedalo, že si policajnú kontrolu ani nevšimlo.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop