SME

Vyhlásili tretí ročník súťaže Coca-cola Pop Star

Bratislava 11. februára (TASR) - Nádejní slovenskí hudobníci vo veku od 15 do 30 rokov sa môžu prihlásiť do súťaže Coca-Cola Pop Star, ktorej tretí ...

Bratislava 11. februára (TASR) - Nádejní slovenskí hudobníci vo veku od 15 do 30 rokov sa môžu prihlásiť do súťaže Coca-Cola Pop Star, ktorej tretí ročník odštartoval v tých dňoch na Slovensku.

Víťaz podujatia získa možnosť nahrať a vydať vlastný hudobný album a s pomocou organizátorov súťaže ho bude môcť uviesť na trh. Novinkou v tomto roku je možnosť prekročiť hranice Slovenska a zúčastniť sa podujatia Eurosonic Festival v holandskom Groeningene.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Základnou podmienkou účasti v súťaži je poslať nahrávky aspoň troch vlastných skladieb na adresu Sony Music Bonton v Bratislave. Uzávierka prihlášok je 20. marca. Odborná porota potom vyberie maximálne desiatich finalistov súťaže, ktorí dostanú možnosť predviesť svoje umenie naživo v semifinále 8. apríla. Na rozdiel od minulých ročníkov do finále postúpia iba štyria interpreti, z ktorých na mieste určí odborná porota víťaza. Finále sa uskutoční 25. apríla formou verejného koncertu. Prvý singel víťaza by sa mal z rádií ozývať v priebehu júna a jeho nový album uzrie svetlo sveta začiatkom septembra.

SkryťVypnúť reklamu

Novinkou tohto ročníka súťaže je aj kategória Coca-Cola Mobil Star, ktorá bude udelená víťazovi hlasovania prostredníctvom mobilných telefónov. Novinári budú môcť počas vystúpenia finalistov rozhodnúť o Coca-Cola Media Star a návštevníci webovej stránky súťaže o víťazovi kategórie Coca-Cola Internet Star.

Do prvého ročníka súťaže v roku 2001 sa prihlásilo vyše 200 mladých interpretov z celého Slovenska. Víťazom sa stala skupina Seven Days to Winter, ktorej skladba Fantastic People bola hitom leta 2001 a po niekoľko týždňov sa držala na vrchole SK Airplay. Skupina získala aj ocenenie AUREL 2001 v kategórii Objav roka. Do druhého ročníka sa prihlásilo takmer 150 interpretov a víťazkou sa stala speváčka Misha. Tá odvtedy úspešne boduje na slovenskej hudobnej scéne, čoho dôkazom sú ocenenia v anketách, ako napríklad Zlatý slávik 2002, Grand Prix Radio či OTO 2002.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  2. Zlatý sen vo vzduchu
  3. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  4. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  5. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  6. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  8. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 276
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 220
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 043
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 739
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 615
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 822
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 177
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 631
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu