SME

Predreferendovú kampaň o EÚ zrealizujú agentúry Creo/Young a Monarch

Bratislava 13. marca (TASR) - Hlavnú časť mobilizačnej kampane pred májovým referendom o vstupe SR do EÚ, v objeme 29,5 milióna korún, zahŕňajúcu mediálnu ...

Bratislava 13. marca (TASR) - Hlavnú časť mobilizačnej kampane pred májovým referendom o vstupe SR do EÚ, v objeme 29,5 milióna korún, zahŕňajúcu mediálnu oblasť, budú realizovať reklamné agentúry Creo/Young & Rubicam a Monarch, a. s. V stredu o tom rozhodla výberová komisia, o čom dnes novinárov informoval vicepremiér pre EÚ Pál Csáky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Agentúra Creo/Young & Rubicam bude mať na starosti spracovanie mediálnej komunikačnej stratégie predreferendovej kampane, spracúvanie znelky a sloganu kampane, rozhlasové a televízne spoty, letáky, plagáty a brožúry. Zároveň zabezpečí vysielanie televíznych a rozhlasových spotov vo verejnoprávnych i súkromných elektronických médiách, ako aj inzercie v tlači. Na tieto aktivity vláda vyčlenila 20 miliónov korún.

SkryťVypnúť reklamu

Vysielanie diskusných a publicistických relácií o EÚ s predstaviteľmi občianskej spoločnosti, vychádzanie tematických príloh o EÚ v najčítanejších denníkoch, ako aj realizáciu kultúrnych podujatí v regiónoch zabezpečí agentúra Monarch v objeme 9,5 milióna korún. Hlavné aktivity predreferendovej kampane budú prebiehať od polovice apríla.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 049
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 656
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 928
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 722
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 768
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 164
  8. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 121
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce: ONLINE prenos z odvety zápasu baráže o Niké ligu.

Sledujte s nami ONLINE prenos z odvetného zápasu baráže o Niké ligu: AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce.


Lando Norris.

Druhé miesto zajazdil domáci Charles Leclerc.


a 1 ďalší
Dánsky cyklista Kasper Asgreen víťazí v 14. etape Giro d´Italia.

Jazdec tímu Education–EasyPost dosiahol premiérový triumf na Gire.


TASR
Stanislav Lobotka oslavuje zisk titulu s Neapolom

Slovák dostal vysokú známku.


SkryťZatvoriť reklamu