Bratislava 13. marca (TASR) - Hlavnú časť mobilizačnej kampane pred májovým referendom o vstupe SR do EÚ, v objeme 29,5 milióna korún, zahŕňajúcu mediálnu oblasť, budú realizovať reklamné agentúry Creo/Young & Rubicam a Monarch, a. s. V stredu o tom rozhodla výberová komisia, o čom dnes novinárov informoval vicepremiér pre EÚ Pál Csáky.
Agentúra Creo/Young & Rubicam bude mať na starosti spracovanie mediálnej komunikačnej stratégie predreferendovej kampane, spracúvanie znelky a sloganu kampane, rozhlasové a televízne spoty, letáky, plagáty a brožúry. Zároveň zabezpečí vysielanie televíznych a rozhlasových spotov vo verejnoprávnych i súkromných elektronických médiách, ako aj inzercie v tlači. Na tieto aktivity vláda vyčlenila 20 miliónov korún.
Vysielanie diskusných a publicistických relácií o EÚ s predstaviteľmi občianskej spoločnosti, vychádzanie tematických príloh o EÚ v najčítanejších denníkoch, ako aj realizáciu kultúrnych podujatí v regiónoch zabezpečí agentúra Monarch v objeme 9,5 milióna korún. Hlavné aktivity predreferendovej kampane budú prebiehať od polovice apríla.