Predreferendovú kampaň o EÚ zrealizujú agentúry Creo/Young a Monarch

Bratislava 13. marca (TASR) - Hlavnú časť mobilizačnej kampane pred májovým referendom o vstupe SR do EÚ, v objeme 29,5 milióna korún, zahŕňajúcu mediálnu ...

Bratislava 13. marca (TASR) - Hlavnú časť mobilizačnej kampane pred májovým referendom o vstupe SR do EÚ, v objeme 29,5 milióna korún, zahŕňajúcu mediálnu oblasť, budú realizovať reklamné agentúry Creo/Young & Rubicam a Monarch, a. s. V stredu o tom rozhodla výberová komisia, o čom dnes novinárov informoval vicepremiér pre EÚ Pál Csáky.

Agentúra Creo/Young & Rubicam bude mať na starosti spracovanie mediálnej komunikačnej stratégie predreferendovej kampane, spracúvanie znelky a sloganu kampane, rozhlasové a televízne spoty, letáky, plagáty a brožúry. Zároveň zabezpečí vysielanie televíznych a rozhlasových spotov vo verejnoprávnych i súkromných elektronických médiách, ako aj inzercie v tlači. Na tieto aktivity vláda vyčlenila 20 miliónov korún.

Vysielanie diskusných a publicistických relácií o EÚ s predstaviteľmi občianskej spoločnosti, vychádzanie tematických príloh o EÚ v najčítanejších denníkoch, ako aj realizáciu kultúrnych podujatí v regiónoch zabezpečí agentúra Monarch v objeme 9,5 milióna korún. Hlavné aktivity predreferendovej kampane budú prebiehať od polovice apríla.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  3. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  1. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  2. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  3. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  4. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  5. Detské zúbky sú veda
  6. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 15 572
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 484
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 289
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 851
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 962
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 337
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 306
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 086
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 032
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 618

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatíva pre Nemecko skutočnú alternatívu neponúka

Merkelová voľby vyhrala a ostáva mocná. Európa je naozaj vďačná.

DOMOV

Aké stíhačky môžeme a ktoré ponuky sú nereálne?

Rozhodovať sa bude len medzi gripenmi a stíhačkami F-16.

Neprehliadnite tiež

Domov

Po študentoch sa na Kaliňáka zas chystá opozícia

Na pondelkový protikorupčný protest chcú prísť tisíce ľudí. Organizátori pozvali aj premiéra Roberta Fica

Domov

V posledný septembrový týždeň by malo prísť babie leto

Nedá sa povedať, či počasie vydrží dlhšie alebo bude iba otázkou pár dní.

Domov

Remišová: Ak bude treba, Kiska by sa mal za kauzu ospravedlniť

Obyčajní navrhujú sprísnenie majetkových priznaní.

Domov

Nukleárna vojna svetu nehrozí, myslí si František Šebej

Richard Sulík si myslí, že aj keby Severokórejčania Guam napadli, vojna nebude.