SME

Americkí lektori učia Slovákov komunikačnej stratégii v samospráve

Tatranská Štrba 21. marca (TASR) - Prvá časť pilotného projektu zameraného na rozvoj komunikačnej stratégie miest a obcí skončila sa dnes v hoteli Meander ...

Tatranská Štrba 21. marca (TASR) - Prvá časť pilotného projektu zameraného na rozvoj komunikačnej stratégie miest a obcí skončila sa dnes v hoteli Meander v Tatranskej Štrbe. Organizátorom projektu je Centrum rozvoja samospráv v Bratislave v spolupráci s americkými partnermi z mesta Chandler v štáte Arizona. Odtiaľ prišla aj pani Machie Márquezová, ktorá prezentovala v Tatrách model komunikačnej stratégie samosprávy voči médiám, verejnosti, obyvateľom i voleným predstaviteľom. Ako povedala slovenským novinárom "vaša krajina a najmä Vysoké Tatry sú krásne. Vrátim sa sem i s rodinou. Bude to môj príspevok k rozvoju cestovného ruchu".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Vyzdvihla, že mestá a obce na Slovensku sa usilujú zlepšiť komunikáciu i vlastný imidž. "Zúčastnila som sa na prezentácii v utorok a stredu a som úprimne nadšená. Je to super! Práca s informáciami nie je ponímaná ako niečo navyše, ale naopak, ako mimoriadne potrebný prvok, ktorý je kľúčom k dobrému fungovaniu samosprávy," uviedla americká lektorka.

Slovenským kolegom z ôsmich miest odovzdala skúsenosti z pôsobenia samosprávy v USA. Podľa nej je komunikačná stratégia prínosom pre všetkých. Pre občanov je posolstvom, že mestá a obce sú povinné spravovať veci verejné otvorene, pre mestá a obce, že existujú dobre prepracované modely, ktoré môžu byť pre ne inšpiratívne a pre médiá, že môže efektívne spolupracovať so samosprávou v prospech občanov.

SkryťVypnúť reklamu

Po úvodnom stretnutí v rámci pilotného projektu určeného pre osem vybraných slovenských miest, budú nasledovať tri až štyri ďalšie workshopy. Účastníci sa budú na nich venovať jednotlivým komponentom komunikačnej stratégie. Ako však zdôraznili organizátori podujatia, nepôjde o mechanický prenos zahraničných skúsenosti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  5. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  6. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  7. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  8. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 247
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 666
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 199
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 580
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 385
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 209
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 833
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 767
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu