SME

Mediálna kampaň o vstupe do EÚ začne v polovici apríla

Bratislava 24. marca (TASR) - Mediálna mobilizačná kampaň pred májovým referendom o vstupe SR do Európskej únie začne v polovici apríla, štyri týždne ...

Bratislava 24. marca (TASR) - Mediálna mobilizačná kampaň pred májovým referendom o vstupe SR do Európskej únie začne v polovici apríla, štyri týždne pred samotným hlasovaním. Zahrňovať bude televízne a rozhlasové spoty, diskusné a publicistické relácie, inzerciu i tematické prílohy v tlači, billboardy, plagáty. K propagačným podujatiam budú patriť aj hudobné koncerty.

Na inštruktážnom seminári o tom dnes informovali predstavitelia vybraných reklamných agentúr Creo/Young & Rubicam a Monarch, a. s., ktoré kampaň v sume 29,5 milióna korún zabezpečujú. Podľa Michala Ruttkaya z Creo/Young bude kampaň apelovať na zodpovednosť každého jednotlivca, aby sa dôležitého hlasovania zúčastnil. Televízne a rozhlasové spoty vo verejnoprávnych i súkromných médiách budú trvať 10 až 60 sekúnd a objavia sa v nich aj známe osobnosti. Hotová je už znelka, ktorá bude sprevádzať logo kampane s vrcholom Kriváňa obkoleseného európskymi hviezdičkami.

SkryťVypnúť reklamu

K billboardovým heslám budú patriť: Povedzte to zreteľne!, Budúcnosť máte vo svojich rukách!, Nenechajme to na iných!, či eroticky podfarbené Lepšie je byť dnu ako von. Akcie vyvrcholia hudobnými koncertmi 13. mája v Bratislave a Košiciach s názvom Už len tri dni!.

Podľa Ruttkaya napriek stálej pomerne vysokej podpore obyvateľstva pre vstup do EÚ ostatné prieskumy verejnej mienky naznačujú jej čiastočný pokles. Dôvodom sú podľa neho sporné politické diskusie k príprave kampane, situácia okolo Iraku, ako aj dopad vládnych úsporných ekonomických opatrení na občanov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  1. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  2. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  3. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  5. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  6. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  7. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 16 431
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 593
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 248
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 4 797
  5. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 4 521
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 3 146
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 841
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 355
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Alex Ovečkin sa raduje z gólu

Washingon na domácom ľade zdolal Chicago.


TASR
Max Verstappen

Holanďan získal prvé position v sezóne.


Martin Fehérváry

Obranca Washingtonu si prípisal 25. bod v sezóne.


Sportnet, TASR
Proti Dávidovi Ďurišovi z MŠK Žilina zasahuje brankár Dominik Takáč a Guram Kašia (Slovan), v zápase Niké ligy.

Slovan trikrát za sebou so Žilnou prehral.


SkryťZatvoriť reklamu