Bratislava 27. marca (TASR) - Počas 4. ročníka projektu Hodina deťom sa vyzbieralo 9 119 338 korún. Zapojilo sa doň 144 000 darcov. Väčšina prostriedkov sa vyzbierala z darov od zamestnancov podnikov (53 percent), zvyšné prostriedky poskytli individuálni darcovia. Cieľom kampane Hodina deťom je zvyšovať povedomie verejnosti o problematike detí a mládeže na Slovensku, posilňovať tradíciu individuálneho darcovstva a získavať finančné prostriedky na projekty zamerané na podporu detí, uviedla dnes na tlačovej konferencii čestná predsedníčka Hodiny deťom Emília Vášáryová. Prostredníctvom bankových dokladov sa vyzbieralo 4 842 918 korún, cez SMS správy 1 549 742 korún a prostredníctvom telefónov 1 474 879 korún. Počas štyroch rokov vyzbierali organizátori kampane 46 760 371 korún.
Projekt Hodina deťom organizuje Nadácia pre deti Slovenska.