SME

V Michalovciach sa uskutočnil 1. benefičný koncert ku Dňu narcisov

Michalovce 3. apríla (TASR) - Vzbudiť medzi verejnosťou záujem o spoločné riešenie jedného z najzávažnejších problémov ľudstva - ochrany zdravia a vyjadriť ...

Michalovce 3. apríla (TASR) - Vzbudiť medzi verejnosťou záujem o spoločné riešenie jedného z najzávažnejších problémov ľudstva - ochrany zdravia a vyjadriť spoluúčasť s osudom trpiacich rakovinou bolo cieľom 1. benefičného koncertu ku Dňu narcisov, ktorý sa dnes uskutočnil v Michalovciach.

Koncert bol zároveň príležitosťou na vyjadrenie vďaky tým, ktorí proti uvedenej zákernej chorobe bojujú a hľadajú cesty do lepšej budúcnosti. "Hlavným cieľom koncertu, ale aj piatkového Dňa narcisov, je upozorniť na skutočnosť, že rakovina ohrozuje každého bez rozdielu," uviedla pre TASR predsedníčka michalovskej pobočky Ligy proti rakovine (LPR) Gabriela Hermanová. Dodala, že boj proti rakovine by sa mal stať najmohutnejšou občianskou iniciatívou, pretože práve onkologické ochorenia sú stále druhou najčastejšou príčinou úmrtí. Podľa Hermanovej bude finančný výťažok z koncertu použitý na podporu prevencie, diagnostiky a liečby onkologických ochorení.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V rámci koncertu sa Michalovčanom predstavili desiatky účinkujúcich, medzi ktorými dominoval spevácky zbor Pro Musica, folklórny súbor Zemplín, Peter Stašák a ďalší.

Počas Dňa narcisov (4. apríla) budú dobrovoľní členovia michalovskej pobočky LPR, študenti stredných škôl v Michalovciach, Veľkých Kapušanoch, Sobranciach a 100. skautský zbor Havran v Strážskom v uvedených mestách rozdávať informačné materiály a pripínať symbolický narcis.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 011
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 619
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 852
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 663
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 289
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 858
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 308
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 139
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Bezpečnostnú situáciu ovplyvňovali útoky, vojna na Ukrajine aj migrácia.


TASR
Ilustračné foto

Celková hodnota je viac ako 2,2 milióna eur.


TASR
Centrum Košíc.

Spracovaná má byť do trinástich mesiacov.


TASR 2
Minister práce Erik Tomáš.

Dôchodkový strop by mal byť aspoň pre manuálne pracujúcich, myslí si.


TASR 1

Sportnet

Stanislav Lobotka oslavuje zisk titulu s Neapolom

Slovák dostal vysokú známku.


Jacob Markstrom v zápase Švédsko - USA na MS v hokeji 2025

Švédsko v semifinále MS v hokeji 2025 čelí USA. Pozrite si všetky góly a zaujímavé momenty.


Charles Leclerc

Domáci jazdec sa ako jediný dostal pod hranicu jednej minúty a jedenástich sekúnd.


TASR
Ilustračná fotografia.

Rokovania majú pokračovať v lete.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu