tieho sektora môžu hodnotenie kampane posielať do konca mája na e-mail nadácie: npoa@changenet.sk.
NPOA sa v ankete pýta MVO na konkrétne okolnosti, ktoré podľa nich rozhodujúcim spôsobom ovplyvnili neúčasť občanov na referende o vstupe SR do EÚ. Organizácie tretieho sektora žiada aj o zhodnotenie predreferendovej kampane v lokalite ich pôsobenia. Tiež sa pýta na to, aké aktivity robili s podporou vlády SR, iných subjektov alebo či pripravili k predreferendovej kampani projekty z vlastných finančných zdrojov.
NPOA, ktorá od roku 1993 spravuje finančné prostriedky z programu predvstupovej pomoci Phare určené na podporu MVO na Slovensku, výsledky ankety zverejní. Anketa by mala podľa Vajdovej slúžiť ako podklad pre prípravu informačných a vzdelávacích aktivít zabezpečovaných štátnou správou. Informačná a vzdelávacia kampaň je totiž podľa NPOA dôležitým nástrojom zvýšenia pripravenosti občanov Slovenska na vstup do EÚ a na čerpanie eurofondov. Na prípravu kvalitnej informačnej kampane treba podľa NPOA využiť práve skúsenosti z predreferendovej kampane.