SME
Piatok, 13. december, 2019 | Meniny má Lucia

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Česko-Slovensko sa rozpadlo pred 15 rokmi (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Jestliže vedle sebe nedokázali žít dva slovanské národy a v poklidu se rozešli,tak nechápu,proč že slováci myslí,že dokáží žít pohromadě v jednom státě s maďary.Proč se s nimi nerozejdete ,stejně jako s čechy??Žeby 1000 leté spolunaživanie bylo něco více než 75 leté spolužití s čechy???
kaplan
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

 

len pre informaciu - Slovaci sa s Madarmi rozisli v r. 1918. Inac nemyslim si, ze by to bolo o tom, ze dva slovanske narody vedla seba nevedia zit - ved ziju v pohode aj teraz, nie? - skor ide o to, ze kazdy za svoje na svojom, co myslim kvitovali onehda aj Cesi
 

rozešli jsme se UŽ rozešli , pane můj

za Vaší pomoci v říjnu 1918. Děkujeme.

.

Ale nenažranost nešeho jižního souseda a jeho dětinské LŽI nás nutí se PERMANENTNĚ bránit.


♣♠•♥


Ceterum Autem Censeo,
Iredentistem Esse Delendam.


 

Ja nedokazem zit vedla

mojho suseda, co s tym? Jeden z nas by sa mal prestahovat. Uz len dufat, ze ten druhy sused nebude taky idiot.
 

PS

struktura narodnostneho rozlozenia Cechov (res. Moravakov) je ina nez struktura rozlozenia Slovakov a Madarov na juhu. Neda sa to tak jednoducho delit nez sa dalo CS.
 
Hodnoť

Ja osobne s odstupom času rozdelenie kvitujem...

štartovacia čiara síce bola posunutá - česi mali napr. oveľa výhodnejší kurz, ale čo nám dnes chýba? Tí čo zažili spoločný štát si pamätajú, že Česko bolo vždy privilegované - vo všetkých oblastiach. Myslíte, že česi by aj v dnešnej dobe dovolili príchod toľkých investícií práve na Slovensko? Utópia...
 

O, nic nam nechyba,

dokonca mame aj viac - napriklad vizovu povinnost s Kanadou...
 
Hodnoť

Ceskoslovenko bolo nase

a napriek tomu nam ho ukradli, zlodeji nam ukradli nasu suverenitu. Bola to republika na ktoru sme boli pravom hrdi. Zial sme si ju neubranili. Dokedy silny suverenny stat fungoval neboli narodnostne problemy a kauzy. Ktorymi nasi tzv. prestavitelia vytvorili podmienky sami pre seba, ktorych ciel ja len jeden KRADNUT a NAKRADNUT si co najviac. Slovensko co do velkosti sa da porovnat s jednym velkym mestom, nie najvacsim vo svete. Ktore ale nema tolko prizivnikov a parazitov ako mame my, a na vsetkych darmozracov treba robit.
NAJHORSI SYSTEM VLADNUTIA je parlament, kazdy iny system je lepsi. Pretoze tzv. d e m o k r a c i a je len oblbovanie naroda a umoznenie vyvolenym sa nabalit a kradnut.
Na zaciatku po. tzv. erotickej revolucii vyhlasil celny cesky prognostik- Privatizace to je loupez stoleti. A mal pravdu.
V Ceskoslovensku sa kazdy bal kradnut, a teraz je to narodny sport. Staci ist do zahranicia, napr, Svajciarsko, staci povedat odkial ste s uz Vas zaradia. A verte, ze dlho trva, nez si o Vas zmenia mienku.
Staci len ked povedaia ze ste SK, a to staci.
A inde nas poznaju len ako CEKOS, tak na co mame byt hrdi?
Na to ze statisice mladych odislo do zahranicia? Na to ze na Slovensku nemame buducnost. Na to ze mozme cakat ked sa Kofoly premnozia tak ako Albanci v Kosove?
Vlada statu, ktory mame ako obcania uznavat musi vladnut a nie okradat svojich obcanov. Mala by vytvarat podmienky pre zivot na Slovensku, co od r.1989 sme nezaznamenali.
Prijatim EURA sa budeme radit medzi najchudobnejsie regiony v EU, nie z pohladu STATU, ale z pohladu bezneho obcana.A ked hovorime, ze makroekonomicka situacia sa zlepsila, tak preco to neciti obcan.Vacsia byrokracia ako je v Bratislave, verte mi v Prahe nebola.
Tolko politickych stran nema ani BANGLADES, a cez myslenie ludi, a neustalu snahu niekoho ovladat a s nim manipulovat sa dostavaju tzv. Biele goliere - zlodeli do nasich penazeniek. Na take malicke Slovensko by boli dve strany privela a miesto prezidenta stacil by aj starosta.
A preto ked pocujeme slovo Ceskoslovensko, tak nam je troska teskno a luto, a ta nostalgia bude trvat u vsetkych slusnych ludi na Slovensku.
Herci a umelci so mnou nebudu suhlasit, pretoze ti maju byznys vsade, viac su v Cesku ako na Slovensku, a plne vyuzivaju vyhody neporiadku na ktoreho vvzniku sa podielali.
Slovensko zial nemalo a zial ani nema reprezentantov, ktorych by si zasluzilo. Politika to je trampolina - nakradnut a odist. Ak sa politik aj snazi, tak len pre seba, alebo pre tych, ktory mu pomohli ku korytu.
Obrana politikov je cenzura, policia a potlacanie prav obcana.
 

 

Ty si mykas? Ono, je to znak velikasstva
 

že si myká

je pravda,ale pravda je aj to čo píše
 

 

je to pravda, kedze si myka. teda je mu 'teskno' atd. Ja napriklad ziadny sentiment za pastatom CSFR nepocitujem
 

vymyslel si lepsiu formu vládnutia proti demokracii???

myslím, že to sa ešte nikomu nepodarilo...
 

no

demokracia je skvely system, hlavne ta priama...
nuz ale co ked si myslis ze zijes v demokracii tak ti gratulujem i ja chcem mat take ruzove okuliare, pravda vsak je ze momentalne politicke zriadenie vo vacsine "demokratickych" republikach je skor tzv. polyarchia. takze nie je sa z coho tesit:)
 

 

Mna to dost rozosmieva, ako tu ludia nadavaju na demokraciu. Kludne si to nazyvajte polyarchiou, plutokraciou alebo kleptokraciou, ale ak by si si zazil nejaky poriadny fasisticky alebo komunisticky rezim, hovoril by si inac. Vlastne by si vobec nehovoril a tato diskusia by bola ilegalna. A to este nespominam Kalifat, LOL.
 

 

za to, ze necitis zlepsenie si mozes zrejme sam svojou captavostou a smoklenim za casmy ked ti padali pecene kurata rovno do papule. moja zivotna uroven stupa. mam sa stale lepsie a to asom ani neprivatizoval lebo som bol este len na skole. cize som zacinal od nuly. tento system dava kazdemu rovnaku sancu na dosiahnutie uspechu. niekto kradne ale tak to bolo vzdy a aj bude takze netreba fnukat ale makat na sebe.
 

suhlas

treba robit a nie len nadavat do blogov :O)
 

Plný súhlas

a podpora tomuto názoru
 
Hodnoť

Ty si pomýlený kompletne.

Ty si pomýlený kompletne.
A stavím sa, že v 1998 si volil Zmenu a počas nasledujúceho exodu mladých ľudí si odišiel aj ty.
 

komu patrila Tvoja reakcia?

autorovi článku?
 
Hodnoť

hamúúúúúj, Imperator Augustus Germanicus Claudius Caligula

uff, uff, uff

a Ty vedela, čo je to trendová čiara očistená od náhodná turbulencia - odchýlka ?

.

Nezabudla , že 1998-2006 bola celkom úspešná pol-cyklus.
 
Hodnoť

tazke pocty

"Zatiaľ čo v roku 1993 súhlasilo s rozdelením viac ako 30 percent Slovákov, v roku 2005 to boli vyše dve pätiny."

to ja tu mam akoze pri nedeli pocitat takuto tazku matematiku? preco rovno nenapisali ze to bolo vyse 40% omg...
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Domov