SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Protipožiarna ochrana železníc prejde hasičov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

hmm

Lovencin ako svina...:-)))))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj vo verejnej doprave platí "filozofia": Čo najviac osôb, čo najmenším počtom vozidiel, za čo najvyššie cestovné a najmenšie náklady.
Myslíte, že spoločnosť ŽSSK, a. s., hoci aj zriadená zákonom, nie je klasicky orientovaná "podnikateľsky"?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

aj upratovanie, opravy a iné neproduktívne práce by sa mali pretransformovať na MV.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Idealne by bolo cele ZSR predat lebo...

ta uroven cestovania, doplnkovych sluzieb, rozvoja ako aj zamestnancov je niekde na urovni Dem. Rep. Kongo.
Hruza, des...cim dalej tym viac mam pocit ze latka kvality sluzieb sa zakopava do zeme. Viem o com hovorim lebo v priemere precestujem za mesiac par tisic kilometrov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To teda sotva.
Koľaje sú priritný majetok Štátu, a železničná doprava oosbná je vo Verejnom záujme, ktorý bude prevádzkovať sotvakto iný. Totiž, nie je len doprava z Bratislavy cez Žilinu do Košíc... Kde boli ct. investori doposiaľ?
Treba však súhlasiť v tom, že tlak na štandard a kvalitu sa musí vyžadovať zo strany verejnosti i zriaďovateľských orgánov aj v súčasnom organizačno-právnom stave, avšak zatiaľ je tlak akurát na dostatok bavorákov na úrovni najvyššieho vedenia...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nie, nevies o com hovoris :)

V prvom rade hovoris o predaji ZSR a urovni cestovania ktoru ma pod palcom ZS a.s.
.
Zakladny problem je imho v tom ze nase MDPaT ma nasledovne priority: dialnice, pevne linky, mobilni operatori, letiska a az potom zeleznice.. Naprklad v tohtorocnom rozpocte nezmenili prilis celkovu ciastku ktoru pridelili zelezniciam ako takym oproti navrhu ale presunuli polovicu penazi z investicii do dotovania os. dopravy - vysledok? nezdrazuje sa cestovne a rekonstrukcia a rozvoj je v ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hodnoť:   mínus indicator plus

..

"Proces transformácie železničnej dopravy pokračoval ďalej a k 1. januáru 2005 vznikli rozdelením ZSSK dve nástupnícke spoločnosti - osobný železničný dopravca Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. a nákladný železničný dopravca Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s."
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ochrana pred požiarmi zahrňa aj štátny požiarny dozor. Doteraz železnice boli vyňaté zo zákona pre štátny požiarny dozor. Som zvedavý, čo spravia želeincie, keď im hasiči odstavia pár železničných staníc pre nevyhovujúcu ochranu pred požiarmi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nikto im nič neurobí,

pretože štátny požiarný dozor je bezzubý ako 90-ročná babka s dedkom dokopy. Najprv by ho musel HaZZ poriadne prekopať, aby bol zmysluplne aplikovateľný.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Domov