Knihy nakúpia bez súťaže, ministerstvo oslovuje konkrétnych vydavateľov už schválených učebníc.
Všetko, čo je bez súťaže
je podvod a mal by to byť trestný čin.Toto je výnimka
Učebnice musia byť vopred schválené pre použitie v našom učebnom procese - tam by mala byť dôležitá súťaž autorov a vydavateľstiev. Ďalej je to už len o objednaní schváleného typu v danom počte ks...Vie mi niekto vysvetliť
ako sa do škôl môžu dodávať rovnaké učebnice, keď každá škola si podľa teformátorov môže urobiť svoj vlastný vzdelávací program, teda aké predmety, v ktorom ročníku, koľko hodín a pod. ?Vysvetlenie
Vacsiu alebo mensiu cast skolskeho vzdelavacieho programu tvori statny vzdelavaci program, teda povinne minimum, ktore je zavazne pre vsetky skoly.A ja by som im to všetko
šupol na USB kľúč, v horšom prípade na CD a vybavená vec. Teda mám na mysli hlavne SŠ a učebnice by som tam nedodával žiadne, alebo len nevyhnutné minimum, keď že učebnicu do ruky zoberie aj tak asi 5 % stredoškolákov. Ten kto sa chce učiť a nechce zvyšok života stráviť pri lopate alebo na rohu, ten nájde spôsob ako na to, ostatných nech vezme čert, aspoň mi nebudú robiť konkurenciu na staré kolená ... : ) A ako vždy, nechcem ja nikomu zle len sebe dobre ... : )geografia
Treba zobrat stary osmacky zemepis a opravit obal na geografia pre 9. rocnik a maju to vyriesene, aj tak to budem ucit zo starej ucebnice, pretoze je velmi dobra,Len tak na okraj:
Vedomosti s najväčšou trvácnosťou som v živote pozbieral buď cez vlastné skúsenosti, alebo skrz samo štúdium. Je to síce pravda že som do školy nechodil nejak prehnane často, ale zase ani nie zbytočne. Som toho názoru že najlepšie veci sú tie na ktoré človek príde sám vlastným bádaním. Samozrejme aj k tomu treba nejaký ten zdravý základ, a myslím si že práve to je to, čo na školách najviac chýba. Môžeme mať najsámlepšie učebnice na svete, ak daný jedinci si neuvedomia filozofickú podstatu toho, prečo sú v tej chvíli tam kde sú a prečo je pre nich potrebné pozbierať občas aj zbytočné informácie. Teda jednoduchšie povedaná, z hľadiska študentov celému školstvu chýba zmysel a opodstatnenie. Prázdne frázy ktoré sa stále opakujú dookola či už doma alebo v škole ešte nedodajú učeniu a vzdelávaniu, zmysel a podstatu. Sám som to celé pochopil až keď už bolo neskoro, no dúfam že aspoň niektorým budem vedieť vysvetliť to, čo mne nikto nevedel. PS: Nie som učiteľ ...