Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Taxikári: Majitelia nás vykorisťujú (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čiže radšej bude hodinu čakať miesto toho, aby nás vzal z centra do Trnávky?
Áno, lebo státím znižuje svoje náklady. Prečo by mal niekoho dotovať, čo je on Maltézsky kríž? Jednoducho chce jazdiť za reálne ceny.

Odpoved za 100 bodov pan taxikar.
Fakt nechapem, ze taaaak strasne malo zarabaju a vela prerabaju, ale mame tu toooolko taxisluzieb a taxikarov ze az.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja nechápem tomu, prečo si (povedzme štrajkom) nevybojujú lepšie zmluvy? Veď majitelia taxislužieb musia zarábať slušne, keď si môžu dovoliť kupovať nové autá (a tým nemyslím Octavie, ale mnohokrát Mercedesy).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jazdim taxikmi dost, ale pokial viem tak len zopar taxisluzieb ma vlastne vozidla ( priamo viem o taxi trend a mb taxi ktori jazdia aj pre nasu firmu). inak vacsina taxikarov jazdi na svojich...a taxikarsky sen a.k.a. mercedes triedy E je lacna zalezitost...za par tisic euro slusny dieselovy kus
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jednotne ceny neprejdu

- 0,50 EUR/km je primerana cena a rentabilna ( od 0,5 do 0,8 EUR/km berie nakladna preprava do 3,5 tony)
- obmedzit podnikanie len pre ludi z regionu je neobhajitelne a mesto nemoze zakazat podnikat v Taxi sluzbe niekom z Kosic,
- redaktor bol pripraveny a spravne poznamenal, ze ked sa to neoplati tak preco je tak vela Taxikarov?
- ak niekto robi vo VW a VW plati za neho odvody a ako Taxikar si privyraba je uplne legitimne a je to jeho sikovnost na ukor volneho casu. Preco nie? Ked nie je lenivy a v piatok po pracovnej dobe do soboty rana bude sediet v Taxiku namiesto zurovania s pipkami niekde po baroch tak si tie peniaze zasluzi? Ci?
- v BA sa urcite da zamestnat bez znamosti.


Vsetko je to v poriadku a cim viac Taxikarov tim vacsia konkurencia i ked podla clanku v BA funguju dobre "organizovane"

Jedinu regulaciu, ktoru si viem predstavit od mesta by mohlo byt na farbu a typ vozidla - nemusel by to byt vobec Mercedes E kremovej farby, ani Nissan N200, ako budu/su v Londyne, alebo v Barcelone a len na "urcene auto" by mesto vydalo licenciu na stanovistia v meste.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prečo potom v inom meste napr. v TT alebo v NR stoji taxik normalnu cenu ? Konkretne v TT jednotna cena 2,5 v celom meste. V Ba vás tu vzdialenost (nejakých 5km) neodveze ani za dvojnásoboch) . Ak sa prerábaju mali by skrachovat nie ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ja súhlasím so všetkým,

čo taxikári chcú. Dokonca by som v stanovení pevných cien pokračoval:
1. Taxikár bude mať garantovanú cenu, dajme tomu - veď nebuďme trochári - 10 EUR za kilometer.
2. Aby sme im stabilizovali aj vstupy, budú môcť kupovať iba v regulovaných obchodoch. Cena rohlíka stanovíme na 2,50 (veď aj pekárovi musíme garantovať život), cenu minerálky na 7,50 (veď o čo je bublinkár horší).
3. Cena auta - tu musíme byť sociálni ku všetkým - bude 35 000 EUR za Škodu Octavia 1,2 Ambiente. Férové auto za férovú cenu. Aby predajcovia áut nešpekulírovali, bude môcť byť iba jeden v Bratislave, povedzme, že sa toho ujmem ja.
.
.
.
Ďalej - keby ctení páni z taxislužby po čase zistili, že ich garancia cien doháňa ako bumerang, tu nech si prečítajú slová proroka:
http://www.iness.sk/stranka/78...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pozrite si napr NY city a Manhattan

taxi sluzba je prisne regulovana,ceny pevne urcene,vsade vypisane,taxametre funguje a kolko stoji licencia to radsej ani nechceme vediet.
A mozno nieco take by prospelo aj blave a nemam pocit,.zeby v NYC bol prave komunizmus )
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

NYC

1. Ceny nie su regulovane, aj ked sa ti to moze zdat lebo su podobne
2. Taxikara moze robit ktokolvek kto ma platny VP
3. Pri nastupe do sluzby (max 12 hodinovej) sa plati poplatok ( byvalo to 250$) a dostanes auto s plnou nadrzou a take ho mas vratit po 12 hodinach ale ked chces tak aj po hodine - nie vsak viac. Co ti zostane to je tvoje
4. Vsetky vozidla su v pohybe a to skoro stale
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemyslim si že je správne niečo regulovat. Nech si konkuruju cenami. Mali by byť skor take kontroly že taxikár musi mat svoj cennik a ak ho poruší (napr kontrola sa bude vydávat za cudzinca) tak mu zoberu licenciu a do taxiku si viac nesadne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vtipkar ten prvy taxikar, asi zije v nejakom paralelnom svete....

V Bratislave dostane niekto robotu väčšinou len po známosti - co chce robit hned v nejakej dozornej rade a napr hned v SPP????

Jasne regulujme ceny na 2€, aby ***** mohli robit a mali stale kes... Nepoznam ziadneho ineho zivnostnika, co by mal taketo poziadavky ako to co som tu teraz cita. Ved predsa ked nezarabam na niecom, tak to nerobim. Ak to robi sposobom - praca je moje hobby, tak nech sa nestazuje. Vzdy som vravel, ze taxikarov robia vacsinou ......... a tu sa to potvrdzuje. Ze sa nehanbi vobec nieco taketo verejne povedat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ceny c ny:

nastupne 2,5$, za km cca 1,5$. http://*****/re4pg
s ohľadom na paritu kúpnej sily by mali byť ceny v ba asi polovičné, čiže 1 € nastup a 0,65 € km. takto si to myslel?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ono chlapcom hlavne nedochadza, ze nezarabaju pre to, ze prave vdaka ich praktikam, je pre ludi taxi az ta posledna moznost. Co si zasiali to maju. Keby sa v minulosti spravali ferovo a mali aj ferove ceny, tak dnes by mali celkovy objem prepravenych ludi mozno aj desatnasobny. Mozu si za to sami. Teroria hier nepusti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak jest! :) Po par skusenostiach v noci z mesta zasadne nevyuzivam taxik.. v podniku posedim vzdy do takeho casu aby som pohodlne dosiel na bus a za 10 minut som z centra doma bez toho aby som musel riesit nejakeho podvodnika. A mam to v cene elektricenky :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a keď v BA objavili podzemnú skupinu neplatičov na MHD, všetci tu nadávali na tie ceny lístkov a neprimeranej kvality služby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja jazdim taxikmi po preflamovanej noci v meste casto a este sa mi nestalo, ze by ma nejaky obabral, alebo sa aspon snazil obabrat ma. a ty musis zjavne flamovat prilis kratko, alebo prilis dlho :) lebo nocak nemas v cene elektricky, treba si k nej este listok pricvaknut.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Flamovanie nie je ten spravny vyraz, ale mal som obdobie ked som v noci cestoval velmi aktivne :) Nocny priplatok k elektricenke je uz zruseny vyse roka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

okej, to som nevedel. asi preto ze tymi nocakmi nejazdim :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

NY - Newark Airport - JFK Airport = 100$, vela? malo? Taxi z letiska.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

iredentista

ak to Jakeš povedal, tak spal a rozprával zo sna.
V Poľsku to tak bolo, v Maďarsku tiež v Nemecku neviem.
Nuž ako sa ukázalo nebolo to dobré v Poľsku bola taká bieda, že už ani obchody neotvárali
a v Maďarsku to nebolo tiež ružové.
Počuli ste už o " Potkanovi", ten z Levíc čo je v Madarsku už nejaký ten rok vo vyšetrovacej väzbe.
Tak jeho starý otec mal za komunistov" klampiarsku dieľňu" a aj sa im darilo, lebo dávali ceny aké chceli a práve to je ten kapitalizmus, že zdiera jeden druhého.
V Poľsku bolo v štátnych, alebo v družstvách 5 % pôdy a nebolo čo jesť ( bolo čo na to mali).......... ale už stačí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

o čom hovoríš???
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Domov